readymaderc.com

Dit is mijn favoriete webshop voor met name fpv onderdelen en FrSky items. Heb nu vier bestellingen geplaatst, alle binnen een week vanuit de VS geleverd. Ook geen douane troubles tot nu toe gehad, staat een “speciaal” bedrag op de doos. Heb nog geen gebruik van de aftersales hoeven te maken, maar als je de testimonials leest, dan is de klant daar echt koning.

Ik blijf me verbazen over de snelle leveringen van hun, heb een keer vrijdagavond wat besteld, had het de woensdag daarop s’ochtend op m’n bureau staan. De laatste keer kreeg ik 15 minuten na plaatsen van de bestelling een mail met “Your order has been shipped”.

Ondanks de ongunstige dollarkoers toch de moeite waard denk ik.

hoe zit het met de verzendkosten? hoe hoog zijn die?

Is ongeveer gelijk aan Hobbyking international Warehouse. Ze hebben soms ook actiecodes, dan gaat er nog wat van af. Heb zelf op deze manier een keer een bestelling voor 2 dollar laten verzenden.

Overal ter wereld is die frsky zender OUT OF STOCK
:slight_smile: Dit gedoe is echt een Gekte aan het worden

Hobbyking heeft hem nog wel, international warehouse.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_67750__FrSky_2_4GHz_ACCST_TARANIS_X9D_PLUS_Digital_Telemetry_Radio_System_Mode_2.html

Ik moet gewoon 7 dagen geduld hebben :slight_smile:
mrp kreeg hem rond 16 juni binnen uitvoering met aluminium case .

Nu de dollarkoers zo ongunstig is zou ik hem ook gewoon in Nederland kopen, de mijne heb ik voorjaar 2014 gekocht, toen de koers veel beter was, heb er omgerekend 123 euro voor betaald :smiley: (met koffer, zonder ontvanger)

tering dat scheelt veel zeg
Land leve de vvd en de Euro :slight_smile:
Ik wil me Gulden terug