Ready To Fly SWH170 / Kermit 4" quad met Extra's

Check de advertentie hier:

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/modelbouw-radiografisch-helikopters-en-quadcopters/m1053977479-bnf-rtf-fpv-quadcopter-racing-drone-red20rc-kermit-4.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

"Bij deze verkoop ik mijn door SkunkWorx ontworpen SWH170 oftewel Kermit.

Deze SWH170 is gemaakt voor 4" propellers. De quadcopter heb ik voorzien van custom oranje striping langs de gehele rand van het frame. De uiteindes van de armen zijn tegen schade beschermd door op maat gemaakte protoplast bumpers. Het frame is dan ook in uitstekende staat. De onderkant van het frame heb ik voorzien van een super heldere witte COB Led.

De setup:
Naze32 Acro (met lage voltage buzzer)
FrSky D4r receiver
Hextronic micro PDB
12A Afro esc (met BEC) (BLHeli firmware)
DYS 3100kv motoren
Skyzone 200mw 32ch VTX
Sony FPV Camera (HS1177 FPV)
Aomway cloverleaf antenne

De quadcopter ziet er momenteel zo uit als op de eerste foto.

Wat krijg je extra?
De oranje skirt die op de andere foto’s te zien zijn heb ik nog steeds en die krijg je erbij.
3 x 1300Mah 3s Nano-Tech batterijen (eventueel meer 3s batterijen te koop)
3 setjes 4" propellers naar keuze (eventueel extra te koop)
1 reserve 12A afro ESC. De linker voor motor stottert soms met opstarten maar werkt daarna perfect. met deze nieuwe esc is dit compleet verholpen.

Voor een meerprijs is ook mijn bijbehorende transmitter/radio te koop (Turnigy 9x met FrSky DJT Module"

tekoop.JPG

Bel of mail gerust voor vragen

Neeeeee, niet de Kermit!!

Ja Roy :frowning: met pijn in me hart maar het is een wildgroei aan het worden hier van quads en met deze vlieg ik het minst

Die is veel te leuk jonge! Zit de bouwlamp er niet meer onder?

ja haha, die COB LED zit er nog steeds onder. Ik heb nu ook de Dquad 137 gebouwd(3" props). Ik vlieg toch nog steeds het liefst met 5" en dan is die 3" leuker voor echt kleine spots

Voor de mensen die iets grappigs zoeken is het een aanrader deze. Met die COB led aan de onderkant trok je iig zat bekijks!