RCmodelreviews gaat door!

Gelukkig kon Bruce er met de Nieuwzeelandse vliegclub uit komen (ze hadden al een hele tijd wat kinderachtige mot met elkaar) en kan hij vrolijk verder met zijn kanaal op Youtube :smiley: Dat vind ik tof!

Voor wie 'em niet kent (shame on you) hier z’n channel: RCmodelreviews

Deze gast heeft een wereld voor me opengelegd. Goed, hij is een “beetje” druk maar heeft wel sjoege van waar die mee bezig is, echt een aanrader.

Mwhaaa… heb er mijn bedenkingen bij. Uit zijn filmpjes kon ik uitmaken dat het sop de kool niet meer waard was. Voor het schamele inkomen dat hij had via dit kanaal, lagen de kosten te hoog. Dat was volgens mij de echte reden dat hij ging stoppen (en terecht)
Met zijn ander kanaal (Xjet) maakte hij meer geld… dus ging hij zich daar op toeleggen.
Vind de filmpjes van Painless 360 toch iets meer educatiever, die van RCmodelreviews keek ik puur uit entertaining…

Nietemin vind ik het ook wel leuk dat hij verder kan gaan… we zullen wel zien :slight_smile:

hij verdiende inderdaad minder met rcmodelreviews, maar dat komt dat hij geen reviews kon doen omdat hij niet mocht vliegen. Ik vind het een vermakelijk en educatief kanaal en ben ook blij dat hij er mee doorgaat.

Pak een taxichauffeur z’n vergunning af en die beste man verdiend ook niks meer. Dat is wat er met hem gebeurd was alleen dan met z’n vlieglicentie. En ja, als RC model reviewer ben je dan aardig gekortwiekt :wink:

Painless is lekker droog en educatief, maar Bruce geeft er een beetje een swung aan. Entertaining is het zowiezo haha

Klopt, moet ik niet proberen te kijken als ik op de bank lig… voor je het weet ligt de Ipad op de grond… :oops:

Die stem doet me wat denken aan mijn geschiedenisleraar 35 jaar geleden, kende z’n vak tot in de puntjes maar… geeeeeuw… :lol:

Toch wel veel zaken van hem geleerd en soms vind ik hem ook nog wel eens grappig, of word ik nu gewoon heel saai :oops:

Maar ik ben blij voor hem en mijzelf dat hij mag en kan blijven :thumbup:

Vindt Bruce soms wat teveel “whatever” en soms slordig, maar legt het wel duidelijk uit, Painless 360 is een topper ! Flite Test is leuk en grappig, maar te commercieel, en laat sommige info achterwege…