RC Adicts :(

Pas heel slechte ervaring met RC Addicts gehad… het bestellen van CW/CCW moeren liep
helemaal in de soep, hoopte 4 sets te kopen maar kreeg 4 moeren, dit uitgelegt, en kreeg toen wel
zilverkleurige erbij, maar was toch weer het zelfde draad soort, stuur maar terug werd er gezegt,
en toen zeiden ze dus dat ze de moeren niet ontvangen hadden, en kreeg na een maand wel de kostprijs terug,
maar niet 12 euro aan porto kosten, :evil: dus ik heb zo mijn twijvels… ben blij dat dat drama voorbij is…
Dus… RC Addicts… Nooit meer !

Altijd jammer zulk soort dingen

Zeker jammer , ik heb zelf geen slechte ervaringen met rc addict. Begreep dat de winkel nu gesloten is en ze alleen nog online verkoop hebben?

Wel eens wat besteld voor de heli’s en nooit problemen gehad. Als je het met 12 euro verzonden hebt neem ik aan dat je een T&T nummer hebt gekregen ? Waar heb je het mee verzonden want 12 euro is wel een vreemd bedrag met post nl ? Of heb je re gewoon zoveel postzegels opgeplakt ?

10 euro rekenen ze al voor 4 moeren opsturen, die dan dus al verkeerd waren, 2.07 euro voor het terug sturen van 8 verkeerde moeren, want diameter verschilde ook de 2e keer, ik kreeg echt het idee, dat ze gewoon niet weten waar mee ze bezig zijn, en alleen goed zijn in verkopen van duur spul, dat kant en klaar is. Had voorheen ook geen problemen met ze, maar als het dus verkeerd gaat, hebben ze opeens geen haast meer, service is dan 0,0 ! Ze hebben ook geen erkend logo van het een of ander, dat klopt dus ook… :frowning: