RaceTrack Soesterberg

Ik heb even zitten stoeien met Inkscape software om een race track te tekenen.
Ik ben echter niet zo goed in design dus als iemand hier iets aan wil verbeteren dan mag dat.

Ik heb hier maar meteen het voorstel voor Soesterberg mee gemaakt.
Dit racetrack is een voorstel. Omdat Soesterberg geen wedstrijd is kunnen we de lay-out naar wens veranderen.
Ik heb deze lay-out wel met een bepaalde gedachten gang gemaakt.

De hoofdgedachte is een deel waar de piloten langzamer moeten vliegen zodat de bezoekers ook de quads wat beter kunnen zien. Er moet echter ook een snel gedeelte zijn zodat de snelheid goed te zien is en ook om lekker te kunnen knallen.
Het linkerdeel is expres krap met een soort chicane erin. Het rechter deel is meer rechtdoor een snel.
De toren staat onder een hoek van 45 graden maar in een PDF komt dat er niet uit.

Laat me weten wat je er van vindt.

Wij zijn erbij.
Track is gaaf
Zijn er ook prijzen te winnen?

[member=124]sniperx[/member] Geen prijzen deze keer. Het zijn demonstratie vluchten.
Er is wel gratis koffie :thumbup:

Wel gaan we het parcours een paar keer aanpassen gedurende de dag om te zien wat leuk is en goed werkt.

Ben benieuwd.

Hoeveel MW Raceband wordt er die dag gebruikt?

Groeten Bas

welke kant wordt nu gevlogen ?

zie tegengestelde pijlen staan …

Rechter kant met de klok mee. Linker kant tegen de klok in.

Dit verkeerde pijltjes zijn het gevolg van de conversie naar PDF

jammer dat er zo weinig gates zijn aan de rechterkant

Is er ergens een lijst waar te zien is welke piloten op welke dag vliegen?

[member=194]Royce[/member] Jawel maar het is wat lastig om dat hier te posten. Het is een spreadsheet en wordt niet door mij bijgehouden dus ik weet niet hoe up-to-date het is.

Je kan ook gewoon zeggen met wie je niet wilt vliegen dan kan ik je vertellen of hij/zij er die dag ook is.
Ik hoop wel dat het niet [member=142]MetallDanny[/member] is want die komt beide dagen :lol:

Haha, toevallig een week of drie geleden met [member=142]MetallDanny[/member] gevlogen op de Venlo’se heide… Als iemand je 2x in drie ronden voorbij komt jagen, weet je genoeg! Het was in ieder geval gezellig :wink:

Maar ik vlieg zelf niet, heb me niet aangemeld. Ging niet lukken in de planning. Wilde misschien wel langs komen als ‘toeschouwer’, vandaar. Heb je nog piloten nodig dan? Kan altijd wel kijken of het lukt om ruimte in de planning te maken. En Doordeweeks? Is daar een lijst van? Misschien maar eens een dagje vrij vragen, die moeten ook een keer op!

Hi Royce,

Als je doordeweeks wil vliegen kan dat op woensdag en vrijdag. Geef je dan op via de website van FormulaFPV

Jammer genoeg ben ik er niet bij dit maal …
Have FUN mannen (en meiden)

Zit te denken om zelf of misschien met z’n tweeën te komen op vrijdag. Wie vliegen er dan nog meer [member=375]KokkieFPV[/member] ?
Niet dat dat wat uit maakt, maar leuk om te weten.

Ik ben de tweede die zou willen komen. Hebben jullie iets van een agenda? Rond welke tijd willen jullie de race gaan houden? Of is het allemaal wat minder vooropgezet dan normaal?

[member=347]jaapp[/member] Het zijn demonstraties tijdens het Modelbouw evenement.
Onderling zal er wel een competitie zijn maar dat is niet de opzet van deze dag.

Elke dag maken we groepen voor heats.

Kan de lijst bekend worden gemaakt wie er zaterdag komen?

Duidelijk! Ik heb er zin in.

Maar ik vroeg met name naar de agenda omdat ik er niet om 10u al kan zijn.

[member=347]jaapp[/member] Dat stond allemaal in de email die verstuurt is. Al sje die niet hebt stuur mij een email en ik stuur hem alsnog.

Dit staat er o.a. in:

Het museum is dagelijks geopend van 10.00u tot 17.00u. Vanaf het moment dat we klaar zijn met de opbouw van de vliegpits en de FPV race track kan er in overleg test gevlogen worden. De start van de demonstraties zijn om: 11:30, 13:00, 14:30 en 16:00. Deze tijden worden kenbaar gemaakt bij de ingang van het museum en ook wordt het omgeroepen.

Die mail heb ik nog niet gehad, maar gaat vast goed komen…