Racetrack sibeliuspark

Hierbij ons racetrack in het sibeliuspark. De onderste twee gates zijn grote goals die al aanwezig zijn, de rest van het track word met materiaal van lokale racers aangelegd. We racen in een 8-figuur met de bovenste helft tegen de klok in. We maken met dit track gebruik van de laan met bomen die aanwezig is voor extra uitdaging.

rood=gate
geel=flags
wit=markers/spoor

Ik hoop de volgende keer wat video-opnames van dit track te maken (misschien kan royce een lap posten?). Op en aanmerkingen zijn welkom!

Heb nog geen tijd gehad om de video’s uit te zoeken en te monteren. Hoop er deze week aan toe te komen.
De vraag is of alle opnamen de crashes overleefd hebben :wink: Maar blijft een leuke track, zit vanalles in.

Geen problemen met de omwonenden? :?:

Moeten af en toe stoppen om mensen langs te laten lopen, maar het park is erg rustig en er is praktisch nooit iemand. Omwonenden vinden het (tot dusver) zelfs leuk dat er af en toe iets gebeurt en reageren erg positief op het racen. Ik neem ook altijd de tijd om mensen te informeren en even door de Domi met een van de andere racers te laten meekijken. Op deze manier hebben we een lokale bewoner (die al eerder met helis had gevlogen) geïnspireerd om ook een racer te gaan bouwen.

Ik kreeg van een andere omwonende de tip om de volgende keer op het pleintje (linksboven op de kaart) te parkeren zodat we minder ver hoeven te lopen met alle spullen.

Pleintje? Dat heb ik niet mee gekregen… Volgende keer eens kijken. Het is wel een heel gesjouw inderdaad. Ben al voor een rugzak aan het kijken :wink:

Heb nog geen nieuwe motor erop zitten, hoop deze week nog de Mini weer in orde te hebben. Druk druk druk!
Gelukkig ook altijd wat reserve liggen.

Leuke buurt :clap:
Als ik hier wat lang met mijn kantmaaier zou rond racen, is het vlug gedaan zijn denk ik… :thumbdown:

Ziet er mooi uit!

Ik neem aan dat het Sibeliuspark in Oss is, dat is de enige die ik kan vinden op Google maps. Helaas te ver voor mij om even te komen kijken.

[member=366]Rhino[/member], Inderdaad!