Racen tijdens Drone040, het eerste Eindhovense dronefestival

FormulaFPV zal tijdens Drone040, het eerste Eindhovense dronefestival een drone race demonstratie organiseren. Doel hiervan is om het publiek bekend(er) te maken met deze sport. We zoeken hier een 4-tal piloten voor. Belangrijk voor deze demonstratie is dat je:

• Graag met mensen praat over deze sport
  • Gedisciplineerd en risicomijdend kunt vliegen
  • Vlieginstructies kunt opvolgen
  • Mee helpt opbouwen en afbouwen

Locatie en tijd
Het festival vindt plaats op bij Strijp-S, voormalig Philips terrein, vrijdag 1 juli in Eindhoven. Het duurt van 9 tot 17 uur. Ons deel is van 14 tot 17 uur. Je wordt verwacht om 12 uur en zal rond 18-19 uur klaar zijn.

Techniek
Er zullen schermen zijn waarop het publiek kan meekijken. Ook zal er ruimte zijn voor drone liefhebbers om zelf te vliegen (met eigen apparaten). Je gebruikt grondstations van FormulaFPV (ImmersionRC) en ontvangt uiterlijk 1 week van te voren instructies.

Vergoeding
Naast het feit dat je toegang krijgt tot dit veelbelovende drone festival bieden we je ook een vergoeding aan van 50 euro in de vorm van een Bol.com tegoedbon.

Aanmelden
Wil je meedoen? Mail dan naar lars@formula-fpv.com en vermeld je naam en 06. Vanwege het speciale karakter van deze demonstratie zullen wij een selectie maken.

Hey there,

This sounds interesting, but unfortunatelt, I don’t understand everything since I don’t really speak dutch…
Is everyone free to participate in the race? What conditions have to be fullfilled?

Thanks a lot,
Gilles

[member=919]gillesbernard[/member] can you give me a call so I can explain? +31639791355

Yes, you can explain it here to me or I’ll call later today when I’m done with university and studying!

De events die jullie dit jaar hebben neergezet zien er heel goed uit. Jammer dat ik 1 juli op vakantie ben.

[member=347]jaapp[/member] Dank je! Kom je 27-28 Mei dan wel racen in de Jaarbeurs?

Dit weekend ook al een weekendje weg gepland. ;D Maar mogelijk gaat dat niet door vanwege het weer, dus wie weet. :?:

[member=347]jaapp[/member] Ok. Mocht je nog willen meedoen kan je t/m donderdag je ticket bestellen.

Dan ben ik er ook bij Lars… Ik zit in hetzelfde weekendje weg van Jaap :wink:
Hoeveel plekken zijn er nog vrij?

[member=194]Royce[/member] ha ha, ok, klinkt nu al gezellig. We hebben geen limiet, er zijn dus voldoende plekken vrij. We zitten nu op 30+ piloten.

He Lars, zelfde schuitje als Royce en Jaapp :wink: