Racen in een stadion !!?!!

Dames?? en heren,

Na het evenement in Leeuwarden ben ik benaderd door mensen met de vraag of dit ook mogelijk is in een stadion.
Deze mensen kunnen een stadion regelen om daar een evenement te sponsoren, ze werken bij hetzelfde bedrijf. Ik mag nog niet zeggen welk bedrijf of welk stadion maar ik kan jullie wel zeggen dat het een echt stadion betreft, niet de hoofdtribune van VV kneuzendorp!
Er is mij gevraagd om te inventariseren of er belangstelling is om aan zoiets deel te nemen.
Dus, als we dit voor elkaar krijgen wie wil er dan racen in een stadion? Over het veld, tribunes, catacomben etc. Wie lijkt het wat om samen met medepiloten te racen tegen elkaar op/in en unieke locatie!
Ook hier geldt weer, ik doe dit niet voor geld of winst maar uit liefde voor de sport!

Mvg,
Polasokeri

Daar kan je als fpv piloot alleen maar enthousiast van worden… Moet tijdens de zomerstop idd wel te doen zijn om dat voor mekaar te krijgen :+1:t2:

Jazeker wil ik dat!!

Awesome! ik hou me ook aanbevolen ;D

Ik weet niet of ik er goed genoeg voor zou zijn, maar als het in de zomerstop is, dan moet ik toch een stuk beter dan nu door gates kunnen vliegen :smiley:

Ik ben zeker geinteresseerd!

Dat klinkt zeker interessant! +1

Tof!

Dit lijkt me super vet ! Ben benieuwd naar de datum [emoji1360]

Natuurlijk ik ook! Wie wil dit nou niet? ;D Kan je al vertellen in welke regio het plaats gaat vinden?

Regel maar!

Haha, hier zegt natuurlijk niemand nee tegen :).

DRL heeft ook zo’n lokatie gebruikt voor hun race.

Lijkt me duidelijk. :thumbup:

wanneer als ik kan ben ik erbij uiteraard

Waar kan ik me inschrijven ?!! :wink:

Count me in!

in heerenveen kom ik niet… 8)

Ik wil wel meedoen!

Lijkt me gaaf!

wat een vraag joh xD
Is er ook ruimte voor toeschouwers?

Dat lijkt me wel wat!
Dus indien beschikbaar ben ik erbij!
Beetje zoals dit??? :lol: :yt: http://youtu.be/aIZnZnzg3tU