Quadje volgen

Is toch niet zo makkelijk een ander quadje volgen. Respect voor al die yt-bers die daar al mooie beelden van gepost hebben.(vooral het einde is minder saai)
Hieronder mijn poging:
:yt:

Ja die valt niet mee om te volgen :slight_smile:

mooi veld man , :o

Is modelvliegclub de Condors in Hoogstraten (B). Ben ik op 5 min maar ga daar meestal na zeven vliegen als iedereen weg is en neem ik een badmintonnetje mee om te oefenen. Merk dat combinatie fpv en los vliegen soms wringt… Sommige vinden het leuk, andere willen je liever ergens in een hoekje van het veld… :slight_smile:

leuk clubje ,lol :stuck_out_tongue:

dat merkte ik ook :slight_smile:
ging naar een modelbouw club waar ik 30 jaar geleden al kwam
en toen ik over een quadcopter begon :slight_smile:
heel minderwaardig vond ik
Ja ze vliegen hier wel die drones maar we vinden het eigenlijk niks :slight_smile:
die hebben nooit een echt goede race quad gezien met goed stunt vliegen

ben je zelf al onder dat net gevlogen ??
:stuck_out_tongue:
zie je steeds afwijken :slight_smile:

lol jah dat viel me ook al op , dat ping pong ding moet wel gebruikt worden he ! :lol:

over die clubs , dat komt door die oude balsa bokken , :crazy:
ik vlieg ook helicopters en zo , en als ik daar mee kom gaan ze ook zo kijken van hmmmmm zoon electro dude ,lol
zonder bat werkt die ontvanger van hem ook niet in ze hirobo shuttle met os32 ,en gy401 gyro ,lol
vindt dat die clubs een beetje uit de hoogte zijn de laatste tijdt ,
is ook wel te begrijpen als je voor 20 euro een quadcoptertje kan kopen en de hobby van vele kan verzieken , :clap:
ik heb meer te zijken over rtf dji kopers , die kopen zoon ding denken dat ze kunnen vliegen , ding vliegt tegen auto’s een keer tegen een vliegtuig en dan zijn we alemaal de sigaar , door zoon kloojoo

He moet wel tot het einde van het filmpje kijken he, of deze misschien… De ene keer vlieg ik te laag, de andere keer:

werkt prima als catcher ,lol
is dat als je klaar bent en je durft niet te landen , dan ga je daar in of zo ? lol :lol:

Net als op een vliegdekschip, op het andere filmpje waren wel brokken, mijn zoon riep me toe “pa je moet wat lager vliegen, je zit bijna in het net…”. BAM! tegen de voetstuk… Mijn HK Actioncam zijn beschermlens ( gelukkig) naar de Filistijnen… :lol: en twee props gesneuveld. In de slowmotion zie je mijn mobius een tijgersprong maken…

Daar doen we het toch voor nietwaar? Lachen!

mobius ,lol jaah had de mijne een week toen was het goed voor reserve onder delen , me nieuwe lag na 2 dagen uit elkaar , dus heb ik het kapje van de oude maar weer erop gezet
is mooi spul die mobius

:slight_smile: zo is het net een vliegenvanger :slight_smile:
ja ik zag die klap :slight_smile:
en die blik in je ogen oeps :slight_smile: