Quadcopter trekt scheef bij full throttle

Ik heb een probleempje met mijn quad, wanneer ik full throttle ga dan trekt hij één kant op :

Ik heb mijn esc’s gecalibreerd en de props zitten er goed op.

Mijn setup:

-IniMini-H
-tiger mn1806
-littlebee 20a esc
-naze32 met betaflight

Heeft iemand een idee wat het kan zijn ?

Lopen alle motortjes wel gewoon mooi soepel? Anders toch PID settings wellicht…

Als eerste ALLE props wisselen. Zit veel marge in props. Achter gekomen bij vermogen test. Als je toevallig 1 in de onderste en 1 in de bovenste marge hebt trekt de quad behoorlijk scheef.

Als de quad zijn hoek niet kan houden tijdens punch outs, I verhogen op die as. Wel eerst motors en props controleren als hierboven gemeld.

Bedankt voor de reacties,
ik heb het idee dat dit probleem in het begin nog niet aanwezig was.
Ik denk niet dat het aan de PID instellingen ligt, want dan zou ik het probleem al eerder gehad moeten hebben.
De props heb ik al eens verwisseld, had eerst DAL props en nu een setje gemfans geprobeerd.

Ik zal wel eens met de I waarde gaan spelen.

Heb ook gemerkt dat ik soms wat jello in mijn video’s heb, dus het zou ook zomaar een probleem met een motor kunnen zijn. (lager o.i.d.)

Dit kan ik beamen :thumbup: mijn quad trok ook naar 1 kant, tot ik de props van de kant die achter bleef heb verwisseld. Probleem opgelost!

De probleemprops waren overigens goedkope clone gemfans via aliexpress. De originele gemfans zijn prima.