quadcopter koffer

Ik zit te denken om een koffer te maken voor mijn mini quad, ik heb deze koffer gezien.
Misschien is daar wel iets van te maken. Het is de bedoeling dat alles er in past (ook de zender)
Hebben jullie hier nog ideeën over? Een rugzak zou misschien ook wel handig zijn.

ik heb zelf al eens reiskoffer gemaakt voor mijn 450 fpv quad (zie foto’s hieronder) , voor mijn mini quad moet het iets compacter zijn.

Je afbeeldingen doen het hier niet. Gezien de link (met daarin “my-images”) denk ik dat je een link voor binnen je account op imageshack gebruikt hebt en niet de publiek zichtbare.

zie je ze nu wel? ben nog niet zo bekend met imageshack

Yes :stuck_out_tongue: :wink:

Ik zou zelf liefst voor een rugtas gaan. Ook mee te nemen op de fiets of motor.

Als ik met de scooter naar het veld rij gaat alles in tas en koffer behalve mn quad ;D

Verkrijgbaar bij rien de wolf in amsterdam.
In verschillende maten. Ik heb een kleine aparte voor mn zender. Die past in de buddy. :slight_smile:

ik zoek nog een rugzak met meerdere vakken om me quadcopter + zender en bril enzo mee te nemen.

weet iemand een leuk adresje, had van het weekend in de stad rond gekeken maar ze hadden niks met meerder vakken dat groot genoeg was :slight_smile:

[member=176]TimmayBlackout[/member] Waar heb je die charging indicators vandaan?

Hobby king! :smiley:

[member=106]ronnie[/member]… wellicht is dit wat je zoekt. Dan hoor je ook bij de grootste familie van Nederland, en waarschijnlijk van europa.

Daar heb ik ook een poosje bij staan kijken, maar ik zoek nog verder naar een “harde” koffer.
Weet iemand een adres voor goedkoop schuim voor in de koffer?

Ik heb zelf deze trolley koffer, https://www.conrad.nl/nl/gereedschapstrolley-530x355x225-mm-711792.html Zit al 2 lagen plukschuim en 2 lagen eierdoppenschuim bij.

Ik heb inmiddels een koffer bij VidaXL besteld:

Hier past alles goed in:

deze heb ik ook nog gevonden, FPV back pack

Oh die ziet er wel goed uit inderdaad :thumbup:

Een koffer vind ik een beetje overbodig eigenlijk. Ik bedoel je mini hoef je niet echt te beschermen. Kan wel klappen hebben. En koffers krijg je lamme armen van. Dus heb tegenwoordig een kleine rugzak en compact stoeltje. Hang mn minis eraan vast. Werkt super! Taranis fatshark gereedshap. Ruim 20 lipos. [emoji106]
En 2 kleine doosjes met parts. Een koffer is leuk voor in het vliegtuig.

Is dat blauwe ding een stoeltje? Zo ja, doe eens een foto in uitgeklapte staat en een adres waar ik die kan kopen? ;D
(doe anders even in een nieuw topic over stoeltjes, dan vervuilen we dit topic niet)

Lijkt me overbodig een heel onderwerp over stoeltjes. Zit prima. Het bounced een beetje. Als je dat niet erg vind.

Neuh af en toe wat bouncen is niet erg :slight_smile: Waar heb je dat stoeltje vandaan want die hang ik zo aan m’n rugzak.

Ja dat doe ik dus ook. Is wel een duur stoeltje. [emoji16] rien de wolf in Amsterdam.