Practice session (raw)

Vandaag met [member=223]walterkort[/member] gevlogen in Heemstede. Heel gezellig en weer lekker kunnen oefenen. Vooralsnog wel horizon aan, maar wel al een beetje op acro gevlogen.

Je moet PID2 op de naze eens proberen. Dat vliegt zo een stuk soepeler en vloeiender.

Maaruh… horizon mode??? Björn toch. Je moet nu toch wel klaar zijn om acro te vliegen? Eenmaal acro, nooit meer horizon.

Heb sinds in met jou gevlogen heb nog maar een paar keer een stukkie gevlogen :lol:
Nu eerst even op PID richten en daarna gaan we lekker los ;D

Precies, meteen full pull acro!! Ik heb altijd LOS gevlogen en met gyro’s op mijn vorige quads, maar bij de eerste keer FPV meteen op Acro en nooit meer iets anders gedaan tot nu toe. FPV gaat me zelfs veel makkelijker af dan LOS.

Selflevel is overrated 8)

Als je toch gaat PID tunen, doe dat dan gelijk op PID2. Je zal merken dat die een stuk vloeiender vliegt. Alleen moeten je PID’s wel een stukkie naar beneden vergeleken met PID1 of PID0.

Zeker de moeite waard om te doen, je zal het zien.

Nu in acro mode

Perfect toch? Waarom zou je nog wat anders willen… al hoewel, een 4S erop maakt het nog net wat leuker :wink:

Ben nog heel erg beginner dus we doen nog efkes rustig aan :slight_smile:

Valt me een beetje tegen dat je hem niet in het lege doel kreeg, hahahaha. Zonder dollen, ziet er lang niet gek uit man.

Vliegt een stuk directer in acro? Nooit eer horizon vanaf nu.

Had in eerste instantie mijn expo noga hoog staan. Daardoor vloog acro heel rot. Na aanpassing vloog acro ineens top

Nog eentje dan :lol:

Ik begin het door te krijgen :slight_smile: Nu 8 accu’s op acro mode gevlogen. Het is inderdaad eventjes spannend aan het begin met acro, maar daarna ga je heel snel heel veel vetter vliegen. Zie video 8) 8)

Hé, ik weet waar dat is. Keertje afspreken?

Dit is in Heemstede. Afspreken = goed plan. Moet ik wel eerst de boel weer even aan de praat hebben want mijn camera heeft (mid flight) de geest gegeven ;D

Woe, da’s lastig fpv vliegen. Overigens ken ik in Heemstede nog een geweldige olek om FPV te vliegen :smiley: als alles up n running is, drop me a line.

Heemstede is redelijk dicht in de buurt van mij. Wellicht dat ik jullie kan vergezellen.

Ga ik zeker doen! [member=223]walterkort[/member] en ik vliegen sinds kort veel samen hier en we hebben al een aantal aardige spots.

[member=1]Björn[/member] kun je ook niet even zo’n kaartje maken om de verschillende vliegspots te mappen? Of misschien een aparte categorie om ze te beschrijven per regio ofzo?

Dat is ook een geweldig idee zeg! Meteen een link naar Youtube erbij voor wat FPV filmpjes die daar gemaakt zijn.

Daar moeten we eens even induiken. Denk dat het gedeelde google map (buiten het forum om) dan handiger is.