PPM Orange R720X met dx6i

Kan iemand mij helpen, ik heb een orange R720X ontvanger met een DX6i transmitter.
Ik wil graag PPM vliegen maar weet niet hoe dit werkt. heb de ontvanger Pwm gebonden (hier werkt alles) vervolgens klik ik in cleanflight ppm aan en koppel ik alles los. als ik dan het ppm kabeltje in de bind poort doe en Lipo weer aansluit connect ie wel met transmitter maar in de reciever tab van cleanflight zie ik dat de ontvanger nergens op reageert.

iemand een idee hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt!

Heb je in cleanflight in de configurator tab ppm aangezet?

Welke flightcontroller gebruik je?

Ja ik heb in cleanflight ppm aangezet.
Mijn flight controller is de naze32.

Ik ben niet echt op de hoogte, maar wij , ik en mijn broer , hebben hetzelfde probleem gehad .
Koppelen van walkdevo 705 receiver aan fc (cc3d) met devo7 en devo 10. Beide op een sky hero anakin bnf.
Binden receiver met transmitter was op zich zo gebeurt. Maar kommunikatie flightcontroller naar transmitter was er niet.
niet via s bus/data bus en ppm no one shot.
Hele avond aangemodderd , maar niet gelukt. Dag erna heeft schoonbroer zich erin verdiept en blijkt dat je pin 3 met pin 8 moet wisselen bij een bepaalde configuratie. Beetje gepiel om pinnetje los te krijgen en te wisselen. Tip via google gevonden
En daarna kregen we alles wel aan de gang

Hopelijk helpt het jou in de goede richting