Pieter stelt zich voor

Goede middag allemaal,

Ik ben afgelopen zomer aangestoken door het mini virus. Ik had al een DJI F450 maar dat werd al snel enigsinds saai, sterker nog je moet zo voorzichtig doen als je er een gimbal etc op hebt zitten. Op vakantie had een van mijn vrienden een mini quad mee. Leuk om te zien en leuk om te crashen. Nieuwe prop er op en gaan met dat ding, geweldig!

Al snel werd er ook bij mij een mini aangeschaft, kort mee gevlogen met een NAZA. Je kent dat wel je probeert wat. Helaas had ik hiermee alleen maar ongewenst gedrag en kreeg de pid’s niet goed voor op een mini en is de mini weer tijdelijk in een hoekje gekomen.

Het is vooral de techniek van de quadcopters die me boeit. Het bouwen van een OSD was dan ook een van de eerste stappen die ik ging zetten, er bestond wel iets voor NAZA maar niet echt wat ik wilde. Ik was weg van de OSD hier beschreven: MiniNazaOsd en heb de expert versie gebouwd. Jammergenoeg een heel gepiel, zeker toen bleek dat de OSD die ik als basis had niet goed bleek te zijn. Daarna heb ik in overleg met de maker van dat project contact gezocht en zelf de pcb opnieuw getekend zodat iedereen dit kan hebben.

Vanuit dit punt ben ik gestart met een webshop. De OSD werkt, echter staan ze tot op de dag van vandaag nog niet in de webshop, echter komt dat wel.

Jullie kunnen nog vele tests van mij verwachten met betrekking tot efficientie, kwaliteit en degelijkheid van onder meer motors, esc’s en propellers!

Verder houd ik me veel met auto’s bezig als hobby op de zaterdagen, ben in het bezit van een VW T3 bus die inmiddels voorzien is van vele nieuwe features zoals stuurbekrachtiging, een electronische TDI etc.

Als laatste werk ik overdag 40 uur als programmeur in alles wat met waterzuiveringen en verpompingen heeft uit te staan.

Zoals gezegd ga ik op dit forum vele bevindingen van multirotor hardware bijhouden en dan voornamelijk voor mini multirotors! Hier zullen soms wel eens spectulaire beelden bij komen te zitten wanneer we slechte kwaliteit hardware op onze testbank krijgen.

Welkom Pieter!

Laat maar komen die tests!

Welkom