PID, Cobra 2206 2100kv gn20esc naze32

heefd iemand de pid instellingen voor cobra2206 2100 met rg20 esc 20A en een naz32, props hq5045bl,

tevens de instelligen voor de esc met blheli.

gr, martin

Op welk frame heb je deze setup? En welke versie van Cleanflight gebruik je?

Ik heb exact dezelfde setup. Vlieg wel met de Betaflight van Boris. Ben je daar mee bekend?

Royce,

ik gebruik een zmr250 frame, en cleanflight 0.65 1.81

heb er wel eens van gehoord die Betaflight van Boris.

heb nu deze pid zoals op de afbeelding maar dat was met DYS sn20

Ik ga morgen de nieuwe Betaflight erop zetten en waarschijnlijk vrijdag testen. Als het meteen strak vliegt, kun je ze zo overnemen.

Als je met CF 1.9 verder wilt, dan moet je de PID’s nog aanpassen. Je vliegt een H quad, dus je P op Pitch is altijd hoger dan P op Roll. Je weet hoe je PID’s moet tunen?

Zorg ook dat BlHeli 14.1 op je ESC’s staat. Demag low/Timing medium/Damped light.

Met Betaflight kun je de ESC’s zelfs flashen via de USB van de Naze.

Bedankt, iderdaad ik wil de betaflight van boris ook eens proberen het schijnt geweldig te zijn alleen ik weet niet hoe, misschien dat er nog filmpjes komen daarover dat zou fijn zijn.

KING80, ik kan de laatste versie van de betaflight erg aanraden. Ik heb hem vandaag gebruikt met mijn cobra 2204 2300kv + 4S lipo, en kon met de default PID-gains op PID#1 erg lekker vliegen. Uiteraard niet perfect, maar ik was erg onder de indruk.