Permanent race terrein

Ik zet dit maar even onder evenement omdat ik anders ook niet weet waar ik dit moet plaatsen.

Ik ben in gesprek met een persoon bij de TU/Eindhoven. Nu is daar een hockeyveld dat min of meer braak ligt.
Nu zitten ze er aan te denken om voorstel te maken om hier een permanent drone vliegveld van te maken zodat de onderzoekers er kunnen vliegen. Omdat wij iedereen bij de TU/e enthousiast gemaakt hebben voor Drone Racen zitten ze ook te denken om er ook een permanent, of in ieder geval in de weekeinden, een race parcours van te maken.

De vraag is alleen, zijn er voldoende mensen die met drones racen in de buurt van Eindhoven?

Woon je in de buurt en lijkt het je wat, laat dan wat van je horen hieronder als commentaar.

Wij racen regelmatig in de HTC parkeergarage in Eindhoven.
Vanuit ons (MRO) heb je zo al een man of 8 tot 10 te pakken denk ik.

Wat Roy zegt inderdaad. Een man of 8 - 10 is realistish.

8-10 man is nog niet heel veel. Maar met een permanent race veld zou dat aantal wel eens snel kunnen oplopen.
Ik weet dat er op de TU ook een aantal racers zitten en binnen ASML zijn er ook liefhebbers.
Ik ga het eens even door geven aan de campagne leider bij de TU.

Leuk wat zo’n post los maakt. Ben net benaderd door iemand die ook met een groepje in die regio en zelfs op de TU/e vliegen.
Groeit langzaam :smiley:

Oeh ik heb nog geen racedrone maar hoop er snel eentje aan te kunnen schaffen. Woon 10 minuutjes van de Tue vandaan. Ben dus geïnteresseerd

Er wordt aan gewerkt en misschien dat het al lukt om het eind April te openen.
Je kan je hier inschrijven voor onze nieuwsbrief dan hoor je zeker wanneer het open gaat.
FormulaFPV nieuwsbrief

Ik ben er wel in voor! woon dicht bij de TU/e.