pdb met v-bat of polopu

ik ben bezig met het samen stellen van alle onderdelen voor me eerste quad build alleen kom ik niet uit welke pdb ik nodig heb.
ik wil de EpiQuad EpiPDB gaan halen maar daarbij moet ik kiezen uit gefilterde v-bat of pololu 12v stepdown 600 ma. ik vermoed dat dit iets temaken heeft met de 5 volt regelaar. nou zou ik graag willen weten welke ik het beste kan kiezen en wat het verschil is.

Die 12V is voor als je 4S gaat vliegen (doet iedereen uiteindelijk wel). Als je dan gear hebt die 12V nodig heeft heb je geen probleem, je hebt dan netjes een 5V en een 12V lijn. Volgens mij kun je die polulu er later ook zelf op solderen, dus ja, net wat je wilt. Heb hem er zelf gewoon bij gedaan, voor die paar euro meer op de totaalprijs…

Ik heb ook de epiPDB in gebruik, met de pololu erop. Dit omdat ik een camera gebruik (PZ0420) die 12V vereist. In jou geval zou ik hem er gewoon op laten zetten, je weet maar nooit Soms heb je een camera die welliswaar voor 5V gespecificeerd is, maar dan toch zwart beeld geeft, dan pak je die gefilterde 12V via de pololu en dan doet hij het wel.

bedankt voor de info. ik ga hem gewoon met pololu doen voor de zekerheid. wel hopen dat hij gouw beschikbaar is. want nu heb ik al de onderdelen op een rijtje maar de pdb hadden ze niet op voorraad. was eigenlijk wel van plan te gaan bouwen dit weekend maar dat zal er wel niet meer in zitten.