Pak je quad niet uit de lucht

Geen idee of dit filmpje al eens is gepost hier maar ik kwam het tegen en dacht dat dit wel de juiste plek was hier voor.

http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8937df106436"

ff spoelen tot ongeveer 15 sec

Mooie tattoo :lol: :lol:
Ga bij het racen ook wel eens gebeuren… (Of is misschien al gebeurd…)

Dit is volgens mij populair onder de dji achtige quad vliegers. Die pootjes kunnen niet heel veel hebben en als je dan niet kan landen, dan is het makkelijker om hem te laten hangen en pakken.
Een fpv racer zie ik dit niet zo snel doen hoor, waar moet je hem vastgrijpen?

Mr Steele zie je het regelmatig doen… (helaas, slecht voorbeeld!)
Bij deze ook weer…

Hahaha inderdaad slecht voorbeeld, die kerel is knettergek [emoji1] en retegoed! Heel netjes opgevangen trouwens. Maar fpv zal die dit niet doen toch?

In Dubai zag ik dat MrSteele op het laatste naar zichzelf toe vloog, bril afdeed en 'm uit de lucht pakte. Ongetwijfeld extra punten voor skills maar slecht voorbeeld.

Deed mij overigens wel beseffen dat het volgens mij hoe dan ook een goed idee is om de arm-switch aan linkerkant (throttle hand) te hebben. Zo kun je (om welke reden dan ook) één hand loslaten en een minimale controle kunt uitvoeren.

Dat doet hij wel meer in zijn video’s. Zeker geen goed voorbeeld, maar daarentegen is hij wel ook erg goed met LOS.

Ik vang niet meer.

auw! met vangen geen ervaring met uit de hand opstijgen helaas wel slechte ervaringen!