Orqa FPV.One wil niet updaten

Wederom mijn geluk…

Wou gisteravond mijn Orqa updaten van 2.5.1 naar 2.7.0.
Helaas gaf dat een invalid update file error en werkte niet.
Na diverse pogingen toch maar een ticket gemaakt bij orqa.
Vanochtend al antwoord met een paar suggestie, die helaas ook niet werkte.
Vanmiddag al een afspraak met DHL voor het ophalen van mijn bril.

Niet updaten is niet leuk, maar service tot zover zeer goed
houd jullie op de hoogte van het verloop

henk

1 Like

Wat balen weer Henk… misschien is het het overwegen waard om de FPV.CONNECT te installeren? Dan kun je gewoon je telefoon verbinden met de bril en via je telefoon updaten? Werkt bij mij elke keer perfect!

Hoi Maarten,

De FPV.Connect module heb ik al, en ook al geïnstalleerd.
Ik moet zeggen dat ik geweldige service heb gekregen van ORQA
Dinsdag avond om 1830 gemaild met ORQA.
Volgende ochtend om 0900 antwoord gevolgd door een intensieve mail wisseling.
Elke met een zeer snel antwoordt
1230 was ORQA tot de conclusie gekomen dat de bril moest worden opgestuud.
1300 kwam de mail van DHL met het shipping label
donderdag ochtend de pick-up van DHL (Doordat ik niet eerder tijd had)
Maandagochtend bij ORQA
Woensdagochtend lag het pakketje weer bij mij.

Dus goede afhandeling en snelle reactie.

Maar ik heb natuurlijk weer geluk.
Helemaal blij opende ik het pakket en… niet mijn bril!
hij leek er op, alleen zwart ipv grijs, ander id nummer en 10x zoveel gebruiksuren.
Dus weer in de mail geklommen
1300 gemaild
1500 antwoord
Bij de verzending is een fout gemaakt en zijn de brillen van mij en een andere gebruiker verwisseld.
Dikke excuses en ze zijn gelijk begonnen met het terug wisselen.
Donderdag de foute bril op de post gedaan zodat ook de andere gebruiker zijn/haar bril zo snel mogelijk krijgt.
Nu afwachten

Dat deze verwisseling heeft plaatsgevonden is natuurlijk niet goed.
Maar dit is de meest soepele omgang met een support afdeling wat ik ooit heb meegemaakt.
(tot zover)
Snel antwoord.
Oplossing gericht.
Geen verantwoordelijkheid ontwijken.
Werklast en kosten leggen ze bij hun.
(Ik kreeg een mail van DHL, label printen, Inpakken, afhaal afspraak maken en klaar)

Mvg
Henk

Goed om te horen Henk!

Natuurlijk niet dat de bril verwisseld is, maar wel dat je desondanks toch een goeie ervaring hebt gehad met het bedrijf zelf!

Geeft mijzelf ook vertrouwen dat ik er goed aan heb gedaan om voor Orqa te kiezen