Opvolger voor de ZMR250 gekocht...

Na de verkoop van mijn gehele vliegtuig FPV spulletjes, heb ik een opvolger voor mijn ZMR250 gekocht.

Het is een BlackOut Mini H geworden, welke ik op 4S (ipv de ZMR op 3S) ga vliegen.
Globale setup:

BlackOut Mini H
Cobra 1960Kv motoren
DYS SN20A ESC (BLHELI oneshot)
5045 Bullnose props of 5040 “unbreakable” surveilzone props
ImmersionRC 600mW 5.8 vtx
600TVL Sony Super HAD camera
Naze32 flightcontroller
FrSky rc-link

BlackOut, bullnoze props, Cobra’s, ESC’s, Immersion vtx, FrSky en Naze32 zijn ondertussen geleverd.
4S lipo’s staan (nog steeds) in backorder bij HK, camera en “unbreakable” props zijn onderweg.

Zal (proberen) een bouwverslag te maken en te posten. Foto’s volgen…

Leuk! Ik ben benieuwd :slight_smile:

Check wel even deze video over die surveillzone props:

Kwam wel op aanmerkelijk minder thrust dan gewone gemfans…

Hier wat foto’s van de BlackOut…

Filmpje van de maiden vlucht op 3S…

Helaas was de hd camera leeg [emoji20] dus het is de live feed geworden.

Verstuurd van mijn LG-D855

Goed dat je overstag bent gegaan [member=144]Pebbles[/member]

Vandaag ook voor het eerst met mijn nieuwe BO Mini gevlogen. Wat vliegt dat lekker zeg!

Ja grappig, via dit youtube kanaal en de serie over de ZMR250 zag ik voor t eerst de quad-racer, was ik helemaal verkocht en wilde meteen die low-cost mini-quad bouwen.
Maar heb ook al een oogje op de BlackOut…ziet er prachtig uit…is het al sinterklaas?

Bijna ;D ;D

@Hoek_NL als je iets ruimer in je budget zit zou ik iets meer uitgeven aan je frame en gaan voor een BlackOut.

De ZMR250 heb ik echt met plezier gevlogen, maar de BlackOut is zo veel beter.

@Pebbles afgelopen weekend eindelijk de zmr de lucht in gekregen, met 2300kv 5030 en 3S is het indrukwekkend snel, zelfs met een gopro op de neus.
dacht eerst rustig in de tuin een beetje te hoveren om mee te beginnen maar dat werd m niet, lag in no-time bij de buren :wink: Gister wat veel wind en dan is het lastig op zn plaatst houden (ik weet t het is een Racer)
Hebme vandaag pas verdiept in het hele PID verhaal, veel geleerd weer, vooral dat ik veel dingen vergeten ben te checken zoals esc’s calibreren. alles nog heel (thugframe arms) alleen krijgen die M2 inbusjes onder de motoren wel op hun donder bij de nodige harde landingen, nog wat op verzinnen. BlackOut komt er zeker maar eerst maar eens wennen aan de snelheid…

Moet zeggen dat ik wel erg tevreden ben over mijn ZMR. Deze is dan wel hevig gemod en heeft een 4s setup (20aZTW/Cobra1960), dus het is niet echt een tamme ZMR :D.