Ook even voorstellen

Hallo vanuit de Betuwe, ik ben Vincent, 34 jaar en sinds eind vorig jaar into the quadcopters geraakt. Begonnen met een ieniemini quad voor binnenshuis, daarna een phantom en niet lang daarna begonnen aan een zmr250 bouwpakket.
Deze zomer veel in het plaatselijke park rondgevlogen met een maat van me. Erg veel gecrashed maar dat hoort erbij :smiley:
Met quanum v1 goggles begonnen, maar vlieg nu met een 10 inch lcd van readymaderc.
Wij zijn ook op zoek naar geschikte locaties voor het winterseizoen. Parkeergarages leegstaande fabriekspanden in het midden van het land!
Iemand suggesties?
Thnks!

Groeten
Vincent

Welkom Vincent!

Helaas vlieg ik zelf nog niet dus kan ik je niet veel zeggen over locaties, behalve dan dat ik ook in het midden van het land woon.
Ik dacht dat er wel een groepje mee bezig was, maar weet niet zeker.

Gr. Imre

De betuwe, dat klinkt dichtbij voor iemand die aan de overkant van Tiel woont.

Weinig animo hier, maar we vliegen veel in Oss met wat mensen

Jazeker Geldermalsen, das in de buurt :slight_smile: maar idd, ik zie hier nooit andere quads in de lucht. Nog best lastig om echt een goede vlieglocatie te vinden, met genoeg obstakels maar ook wat ruimte. We zoeken ook nog een aardige plek tussen Geldermalsen en Utrecht in. Iemand suggesties? Oss is nog wel te doen, maar voor m’n maat uit Utrecht wat minder.

Hoi Vincent, woon zelf in Tull en 't Waal(Houten) en ben ook al een tijd opzoek naar mooie indoor vlieg plekken. Er zijn een paar parkeer garages die denk ik wel interessant zijn om te bekijken( maar heb dit nog niet gedaan). De nieuwe parkeer garage op de uithof staat vaak leeg op de bovenste verdiepingen. Parkeer garage in houten centraal schijnt ook geschikt te zijn heeft MissStabby laten weten. De parkeer garage in Nieuwegein is pas rond 7-8 uur redelijk ‘inactief’. Heb zelf geen auto om te gaan exploreren in de rest van Utrecht dus er zullen vast nog veel meer plekken zijn die misschien geschikt zijn. Ik hoor graag als je een mooie plek hebt gevonden, heb veel zin om te vliegen door deze regenachtige dagen. Misschien een goed idee om een whatsApp groepje te maken voor mensen in en rond Utrecht.

Welkom op het forum !!

Die parkeergarage kan je vergeten, die heeft permanente (en heel actieve) bewaking.

Das minder… Ook die in Houten?.
Ik heb maar eens een whatsapp groepje gemaakt voor mensen rond Utrecht, werd wel eens tijd!

Lastig die parkeergarages, de meeste grote hebben toch wel een vorm van toezicht. Kan me niet voorstellen dat er snel toestemming wordt gegeven…

Welkom!

In Haarlem kun je in de parkeergarage van Ikea prima vliegen. Geen idee of jullie daar ook een ikea hebben eigenlijk :slight_smile:

In Utrecht zit een ikea met een gigantische parkeergarage, misschien keertje proberen als het rustig is