Onderdelen kopen

Hey iedereen,

Ben al een paar maanden bezig om mijn quad project op gang te krijgen. Het lijkt me namelijk super om te gaan vliegen.
Nu heb ik alles uitgezocht en heb een lijstje met alles wat ik wil gaan kopen.
Het enige probleem nu is dat heel veel dingen niet op voorraad zijn en ook blijkbaar niet komen omdat ik er al 1+ maanden op wacht.

Wil dus een ZMR250 gaan bouwen maar begin from scratch, dus moet alles nog kopen van lader, motoren tot lipo bags.
Heb een deel besteld via Banggood dat zou vanaf morgen op de post moeten gaan dus als het goed is binnen 1 maand zou ik het wel moeten hebben ;).
Ook heb ik de zender besteld via FPV24.com deze zou ook op voorraad komen maar is er ook nog niet.
En heb een lijstje op Hobbyking (EU) staan wat ik wil bestellen. Maar daar is ook veel in backorder.

Zouden jullie me kunnen helpen met het vinden van de onderdelen die niet beschikbaar zijn? Het liefst in EU vanwege de import kosten.
Heb hier een lijstje met alles wat wat ik wil bestellen en besteld heb. Met in het rood iets wat niet op voorraad is. Daar zoek ik dus alternatieven voor.

GoogleDocs Quad ZMR250

Alvast bedankt.

Groeten Dick

Hé Dick,

De Naze en ESC’s kun je wel bij Quadcoptersenzo.nl bestellen. En hij heeft waarschijnlijk wel meer dingen die je zoekt (de kabels bv.). Het is dan misschien een paar euro duurder, maar dan steun je ook een mooi lokaal webshop initiatief.

Succes met je build!

Groeten,
Pjotr

Nog een aantal nederlandse en europese shops waar je wat aan kunt hebben:

multirotorparts.nl
maxfpv.nl (snel online)
ftec-shop.nl

radioc.co.uk

Allemaal betrouwbare shops die snel kunnen leveren.
Vanuit Engeland ook binnen 2 dagen.

Shops buiten europa. 1 tot 2 weken levertijd:

get-fpv.com

Ik heb alles los besteld, bij de bekende winkels die al genoemd zijn. Mijn doel was het juiste onderdeel vinden voor een goede prijs. Winkels zoals banggood of aliexpress hebben geen verzendkosten, je kan je pakje dus onder het bedrag van 22 euro houden zodat je geen import kosten hebt.

Moest wel even wachten op alle producten, maar binnen 3 a 4 weken had ik wel alles binnen, had ook geen haast. Wel leuk, om gedurende een periode elke dag wel iets te krijgen, ik had denk ik wel een stuk of 30 losse bestellingen gedaan

Aanvullende Europese shops:

Buiten europa:

Bedankt iedereen voor de tips.

Ik ga de shops is goed doorzoeken.
flec-shop is in de buurt dus daar misschien nog wel zo langs.

Onder de 22 euro houden is ook nog wel een optie. Zeker met kleinere dingen.

Groeten Dick

Ftec is vooral interessant voor het hele kleine spul. Hebben meestal alles wel op voorraad.