Oefenvlucht met Kim Lagarde's KIM250 Pro Race Quad FPV in Arendsdorp

Beste Leden, de video die ik produceerde over de testvlucht van Kim Lagarde is hier te vinden, zoals ik beloofd had bij mijn introductie: Howdy leden Rocky Lopsta hier

Gegroet Racers en FPV-ers, mijn naam is Marcus van Soest, kunstschilder (site) met een passie voor Quads.. Heb geen ervaring met FPV en ook niet met racen... Ben vandaag begin van de avond wezen spotten voor Kim Lagarde (username: Lagarde)en heb een rep ortage geschoten van zijn oefenvluchten.. Heb een klein beetje van de adrenaline rush meegekregen! Via hem kwam ik op dit forum.. Ik hou het ff kort want ik ben het video materiaal aan het editten, er komt morgen een video pro ductie uit met afwisselend de vlucht gezien vanuit de quad afgewisseld met flyby's die ik geschoten heb ... Zal het resultaat hier posten zodra ik ermee klaar ben....

[i]Gepubliceerd op 31 jul. 2015
Oefenvlucht met Kim Lagarde in park Arendsdorp te Den Haag. Kim oefent met een van zijn race quadcopters de Kim250Pro FPV… Hij krijgt het vliegen met FPV al aardig onder de knie… Het is een grote adrenaline rush. Hij vliegt laag bij de grond, navideert tussen b omen en schiet ook een keer met een rot vaart omhoog waardoor je een uitstekend uitzicht krijgt over het groene Den Haag…

Ik oefen met het schieten van reportage materiaal en fungeer ook als spotter, ik let op dat er geen mensen gevaar lopen en waarschuw als de quad de verkeerde kant op dreigt te gaan… Ik hou tevens de vliegtijd in de gaten en geef nu en dan een signaal zodat Kim, weet hoe lang hij nog kan vliegen…

We deden een drietal vluchten en daarvan was dit ver uit de beste!
Ik ben in ieder geval razend enthousiast… Een racer staat dan ook op mijn verlanglijstje…

Ik zit echter momenteel op een Cheerson CX20 Open-source Version Auto-Pathfinder Quadcopter RTF te wachten die ik onlangs besteld heb… Ik ga deze ook met FPV (First Person View) uitrusten en hang er ook mijn GoPro Hero 3 onder om reportage materiaal van de racers te schieten vanuit de lucht…[/i]
Ruw materiaal van deze vlucht vind je bij dit artikel van Kim Lagarde

Vriendelijke groeten, Marcus van Soest

Laat maar komen die filmpjes! Leuk gebracht met een totaal andere kijk op het gebeuren. :thumbup: