NOOB!

Hee allemaal,

Ik ben echt een beginner.
heb tijdje geleden een hubsan x4 plus gekocht en kan er goed mee overweg.
Nu wil ik graag een upgrade.
ik zat zelf aan de Walkera f210 te denken.
Heeft iemand hier tips over of aanraders en afraders ?

Budget +/- €400

Thanks! :thumbup:

Even kort door de bocht :slight_smile:

Hoi,

Heb zelf een f210 en om te zeggen dat het speelgoed is of kansloze walkera meuk… Jein…
Ja omdat walkera een eigen pdb met fc , osd, rx en vtx heeft die door een op zich klik en kabellint systeem met elkaar verbonden wordt.
wat dus betekent dat je niet even kan upgraden naar betere onderdelen voor de verschillende parts waar de f210 mee is opgebouwd.
Grootste misser is dat de beginversies geen fatsoenlijke failsave voorziening had. Vlieg je buiten bereik zender of verlies je verbinding dan ging de f210 naar vol vermogen tot de lipo leeg was of erger… vul zelf maar in wat er nog meer kan gebeuren met een drone, ongekontroleerd op vol gas .
Bij de laatste versies zou dat opgelost moeten zijn.
En het ontbreken van een vtx met raceband tot voor kort, maar die is nu leverbaar voor de f210

Nee, omdat het apparaat zich kwa crashbestendigheid kan meten met de echte race drone merken als vortex, shendrones etc.
Vtx met raceband nu ook beschikbaar, al zit je nog steeds vast aan walkera parts.
Het speelgoedprul uit china van glasfiber of koolstofversterkt glasfiber of de dunne carbon frames zijn toch een stuk fragieler en breken makkelijker.
En mocht je het toch lukken om wat kapot tekrijgen aan de f210, spare parts zijn er genoeg.

Sjust mijn mening aan de hand van klein half jaar met de f210

Bedankt voor jullie reacties.

Ik begrijp dat dit niet de "beste"drone verkrijgbaar is, Maar ik ben pas begonnen met het drone vliegen.
Om nu al meteen 1500 eu aan een drone uit te geven vind ik wel erg veel haha. wie weet vind ik het naar een half jaar wel helemaal niks meer. Dus vandaar dat ik zat te kijken naar de f210.