Non-official FPV race in de Jaarbeurs - 23 augustus

Drone Addicts organiseert op zondag 23 augustus haar 2e vliegdag in de Jaarbeurs in Utrecht. De Jaarbeurs is hierin onze partner. Voor de 1e zie http://droneaddicts.nl/indoor-fpv-racen-met-drones-in-de-jaarbeurs-utrecht/.

Non-official race
Deze 2e dag wordt een non-official race. We gaan een race parcours uitzetten en net doen alsof het een race betreft. De vliegers doen hier ervaring op welke wij zullen verzamelen en gebruiken om het parcours en de omstandigheden te verbeteren.

We vliegen tussen 10 en 14 uur. Aanvang is een half uur van te voren. Informatie over parkeren etc volgt kort van te voren.

Voor het inrichten van het parcours vragen we jullie medewerking in het meedenken wat we nodig hebben net als hoe we dat zonder al teveel kosten kunnen gebruiken. Graag zien we jullie ideeën hieronder in een reactie.

Aanmelden als racer
Wil je je aanmelden als racer? Dat kan hier!

Publiek
Tijdens deze dag is publiek ook welkom. Geheel op eigen risico natuurlijk, maar neem gerust vrienden mee :-). Foto’s, video’s, social, etc, het kan niet op.

De hashtag is #FormulaFPV

Mailtje verstuurd!

Hoop er weer bij te mogen zijn :slight_smile:

Mooi initiatief! Mail is onderweg :stuck_out_tongue:

Jij mag zeker mee [member=141]Freakert[/member] :smiley:

Ook mailtje verstuurd :wink: :smiley:

Geprikkeld door de filmpjes heb ik me ook maar aangemeld 8)

Mag ik ook mee om mislukte foto,s en bibberende filmpjes te maken ??
:wink:

Tuurlijk mag dat. Je kunt als publiek ook tickets reserveren. Zie de link in mijn originele bericht.

Ik heb nog geen FPV back-pack, dus meld me niet aan als racer.
Maar ik ben zeker van de partij.

Als jullie nog in de dagen ervoor of op de dag zelf handjes nodig hebben om te helpen, hou ik me aanbevolen. :wink:

als ik heel hard oefen kan ik mee racen lol
:slight_smile:

[member=295]Heinz[/member] We gaan proberen het op de dag zelf op te zetten en daar zullen we zeker hulp bij kunnen gebruiken.
Je bent dus van harte welkom.

Awesome, vanaf hoelaat kunnen we het pand betreden?

Alle tot nu toe bekende info staat op de aanmeldpagina :slight_smile:

oops uitverkocht :frowning:

Ik ga even extra kaarten regelen, check vanavond weer eventjes :slight_smile:

Is het al avond? :wink:

Ik ben ook te laat :’(

Wil jij mij even mailen op lars@droneaddicts.nl? Thnx!

Guys, de wachtlijst is open gezet, zodra er afmeldingen komen zullen tickets op volgorde van aanmelding worden toegekend.

Hoop alleen dat sommige mensen geen voorrang krijgen boven andere…