Nog een lid uit Eindhoven!

Hey allemaal,

Wederom een lid uit Eindhoven, als ik het zo mag lezen zijn we ondertussen met velen hier :wink: Hoe dan ook; Rene, 30 jaar en (uiteraard) net startende met het FPV vliegen. Ik heb nog een Phantom in m’n bezit, maar gezien ik daar steeds lomper en lomper mee ging vliegen en ik eigenlijk tegen het kunnen van de Phantom aan zat, besloot ik maar over te stappen.

Zo heb ik een tijdje terug de Eachine 250 besteld, maar gezien hij uit China moest kopen, in de tussentijd met een Dromida Vista gekocht waar ik weer wat mee verder kon. Ondertussen is de Eachine binnen gekomen en ben ik er langzaam mee aan het leren vliegen. Gelukkig woon ik op een plek met een gigantische kelder ( de kelder Metalldany de video “BLACKOUT MiniH • OVERTAKE • FPV Race” heeft opgenomen), waar ik lekker kan oefenen zonder wind en ook direct leer vliegen in een compacte omgeving.

Ik ben benieuwd naar m’n vorderingen in vliegniveau, maar de leercurve gaat vrij snel omhoog :smiley:

Welkom! We hebben met MRO ook wat leden uit Eindhoven dus als je een keer mee wilt vliegen check dan zeker even de whatsappgroepen.

Tof! Ik heb het wat druk de komende tijd, maar ga in de tussentijd mooi oefenen en dan laat ik zeker wel weten als ik wil kijken :slight_smile: