Nieuwe vooraad blackout frames bij multirotorparts

HATSEFLATS!!! Er is weer nieuwe vooraad en aangezienik helemaal gek van t wachten werd heb ik maar meteen 2 frames besteld!!!

g10 kloons zijn het hele jaar door te krijgen en vliegen minstens net zo goed :wink:

Zit je nou het clonen te promoten? Er gaat niks boven het originele design en kwaliteit van een Blackout

Haha, Carbnon en G10 verschillen elkaar nauwelijks.
Designs van de cloons zijn zelfs verbeterd tov het origineel :wink:

Je zou de feiten eens moeten Googlen denk ik: g10 is totaal niet te vergelijken qua sterkte met Carbon.

Maar goed: om nou iemand die net besteld heeft en blij is met zijn Blackout een clone aan te smeren gaat me te ver

@lennie goede keuze man! Daar krijg je geen spijt van

;D ;D ;D

Net als naza eerst de enige goede flightcontroller was zeker?

;D ;D ;D

Je gebruikt teveel smileys
Anders ga je vanzelf scheel kijken :stuck_out_tongue:
Hahahaha

Je gaat niet in op de feiten: kinderlijke reacties zijn dan een logisch gevolg

Kom eens met wat testresultaten of iets dergelijks dan waaruit blijkt dat carbon idd dat magische materiaal is.

Hetgene wat ik vind ligt iig redelijk dicht bij G10.

(goed lezen, ik zeg hier dus niet dat carbon dan ineens maar kutmateriaal is, maar g10 is gewoon lang niet zo slecht als sommigen dat doen laten lijken)

Net als bij alle spullen is er sterk verschil in Chinees goedkoop carbon en sterk goed G10

Dus cijfers zijn onzinnig denk ik: wat ik wel weet dat Blackout top carbon gebruikt wat gewoon erg sterk is. Ik heb quads klappers zien maken die het frame en armen niet doen breken.
Ik ken ook voorbeelden van garage videos met g10 frames die breken als een lucifer stokje

Dus… Helaas geen google feiten maar gewoon ervaring met deze materialen

Maar goed: zolang jij HK motoren top vindt met de mindere lagers en levensduur heeft discussieren niet zoveel zin: of wel?

Carbon vs G10 hillbilly style:

Goed: zeer leerzaam maar niet overtuigend. Dit zijn geen blackout quads die door hun constructie sterkte in alle richtingen geven.
Carbon is in een richting zwakker en g10 is beter in dat opzicht.

Maar waarom gebruik jij dan geen G10 maar aluminium buisjes vd Gamma?

Komt bij mijn design beter uit, (geeft wat extra hoogte zodat stroomkabels weggewerkt kunnen worden)
Is goedkoper,
Draden kunnen deels door de armen,
En ik vind het zelf net wat mooier als die platte armpjes.

Het frame zelf is van 1.5mm G10 en ik heb er nog geen hoekje af laten breken na al de mishandeling die ze al meegemaakt hebben :slight_smile:

Lol heb ondertussen al een linkje naar mbf over mn build thread hehehe

@iedereen: niemand hoeft, kan en zal mij ooit iets aansmeren. Ik bepaal zelf wat ik wil, net zoals iedereen dat doet.

Had m gezien, al flink op weg :slight_smile:

niemand hoeft, kan en zal mij ooit iets aansmeren. Ik bepaal zelf wat ik wil, net zoals iedereen dat doet.

En zo hoort het

Verschil tussen carbon fiber en G10

Thnx :slight_smile:

Mn schoonbroer is cyber fantasie modelbouwer, diorama bouwer met als beroep edelsmit (net als mijn zus) dus uhhh nogal “anal retarded” detail is een must hehe we doen t goed of helemaal niet… Alles op t oog van gewicht besparing en visueel mooi opgeruimd uitzien

Nu zie ik deze steek onder de gordel nog voorbij komen.
Wat denk je hier mee te bereiken? Laat jezelf voortaan beter informeren, want deze stelling van je gaat helemaal nergens over.

Even voor de duidelijkheid, HK motoren zijn leuke dingen als je naar prijs/kwaliteit kijkt.
Ja, er zijn betere te krijgen. Maar betekend dat dat alles wat niet het beste is gelijk het slechtste van het slechtste is?
Dat is wel heel erg zwart wit kijken, had beter verwacht van je…

Steek? Nee niet echt.
Het is hetzelfde vergelijk als G10 en carbon.
Lood en staal…

Gewoon Onzin wat M verteld hier !!

we gaan vaker indoor vliegen (Forest of Concrete)
en geloof me alles wat niet met BO Carbon vliegt … gaat Jankend naar huis !!!

Theoretische testen tellen niet in de Praktijk :idea:

Gaat een beetje op MBF discussie lijken hier. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.