Nieuwe DYS be2204 2400KV, ervaringen?

Hi allemaal,

Terwijl ik nog een beginner ben en mijn eerste clone ZMR probeer af te stellen, zit alweer te kijken hoe ik quad nr. 2 ga opbouwen :wink:
Nu zit ik even te zoeken naar betaalbare goede motoren. Ik heb nu emax(clone)1806 en wil dan naar bv 2204/2206, met meer thrust. De bekende Cobra’s en Tiger’s vind ik een beetje duur en zit te zoeken naar alternatieven.

Nu zag ik dit filmpje van de DYS be2204 2400kv op 3s:

Dat gaat hard genoeg voor mij, vermoed ik. Zeker op 4s in de toekomst. Die motortjes kosten maar 13,60 bij banggood, dus dat klinkt best leuk.

Ik wilde even vragen of er hier vliegers zijn die ervaring hebben met de DYS 2204 :thumbup:

Geen ervaring mee, maar 13,60 euro voor een budget motor? Dan kun je net zo goed de Multistar elite 2204-2300kv nemen bij HK, 10,46 euro/st. Die motoren zijn bij een clubmaat in gebruik en doen het prima. (10,46 euro is als je Platinum member bent, 11,05 euro normaal)

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_63063__Multistar_Elite_2204_2300KV_Multi_Rotor_Motor_CW_Prop_Adapter.html

Ha, die had ik nog niet gezien. Ik dacht dat die multistars een stuk duurder waren, op de een of andere manier. Ik ga me even inlezen in die multistars.

Volgens de specs van de motoren doen ze het (zeer waarschijnlijk) maar heel even op 4S, voordat ze het begeven. Volgens de specs zijn ze voor 2S-3S. Als je in de toekomst 4S wil gaan vliegen heb je wel een dingetje…

Cobra motoren gaan op papier ook maar tot 3S :wink:

Tiger’s mogen ook maar op 2-3s
Maken ze wel 22xx motoren voor 4s? ;D