Nieuw uit Hoofddorp

Hallo!

Mijn naam is Joon 38 jaar en kom uit Hoofddorp! Altijd al gespeeld met RC autootjes (HPI Vorza) maar sinds kort verslaafd geraakt aan het FPV-virus door de bekende YT filmpjes!.
Begonnen met een Blade Nano FPV en beetje binnenhuis geoefend. best moeilijk en nu overgestapt op een Blackout mini H voor buitenhuis in het Bos.
Mochten er members uit de buurt komen en een keer zin hebben om te vliegen let me know!

Welkom! Mensen genoeg uit de buurt. Zie ook 't board voor whatsapp groepjes. Ik kom zelf uit Heemstede, dus als je me even je 06 stuurt in een PB dan voeg ik je toe aan onze whatsapp groep.

Hey Joon.

Ik kom zelf ook uit Hoofddorp, en vlieg regelmatig in de buurt. Laat maar weten wanneer je tijd hebt, wellicht kunnen we een keer vliegen.
Heb je een vaste stek waar je vliegt?

Ik vlieg in het haarlemmemeerse bos. Op het grote veld achter het Courtyard Hotel. Waar vlieg jij? De President? volgens mij wel eens een YT video gezien…iets met lichtjes? :smiley:
Mijn nummer staat in de whatsapp groep. Mocht je een keer samen willen vliegen app maar.

Klopt, ik ben regelmatig op het industrie terrein te vinden. Biedt alleen niet veel uitdaging, is alleen veld.
Idd wel eens met verlichte poortjes gevlogen.

Ik zal wel eens appen, we komen elkaar vast wel tegen.

Hoi man,

We hebben gelukkig al wat Gates gemist samen… Ik ben altijd in om koppen samen te steken en te zoeken naar goede locaties so iT Will happen