Nieuw uit haarlem

Goeie dag ik kom uit Haarlem.
Al een tijdje met rc bezig maar voornamelijk op de grond. Nu met een graupner alpha. Aan het proberen. Binnenkort komt m.n fatshark binnen kan niet wachten.

Ik had meteen een vraag is er iemand uit mijn omgeving Haarlem dus. Die mij kan helpen uit te leggen in normaal nederlands hoe je cleanflight gebruikt etc ik draai nu op baseflight gaat goed maar wil naar cleanflight en zelf ook het een en ander kunnen zonder meteen weer iemand te moeten bellen voor Hulp.

Alvast bedankt.

Welkom JB,

Je kan hierboven kijken bij leden op de kaart, er zitten er verschillende bij je in de buurt.

Ik ben ook nog beginner en aan het leren dus kan je vraag niet beantwoorden, maar je krijgt hier snel en duidelijk antwoord als je vragen hebt

Welkom JB.

CleanFlight werkt eigenlijk net zo als BaseFlight, alleen wordt er aan BaseFlight niet meer zo gesleuteld als aan CleanFlight. CleanFlight biedt dus meer mogelijkheiden.

De beheerder van dit forum woont in Heemstede, en zelf kom ik uit Hoofddorp. Volgens mij zijn hier ook nog genoeg andere leden actief, welke in de buurt van Amsterdam/Haarlem wonen.

Stel gerust je vraag, of neem een kijkje HIER. Hier wordt al alles duidelijk uitgelegd.