Nieuw uit Arnhem/Enschede

Hi allen,

Sinds een aantal maanden ben ik geïnteresseerd in drones, en deze intersse wordt steeds groter :). Na een poosje het internet afstruinen heb ik nu zo iets, laat ik me maar eens voorstellen.
Ik ben Chris, 28, en woon in Arnhem. Ik kom nog geregeld in Enschede, waar ik ben opgegroeid. Omdat het best wel een dure hobby is, ben destijds begonnen met een simpele Tello. Nu wil ik graag FPV oppakken en daarbij mijn eigen drone bouwen. Wat mij ook erg aanspreekt.

Ik weet nog niet precies of ik richting racing of cinematic ga. Maar ik denk dat ik eerst deze cinematische budget drone ga nabouwen (youtube link). Ondertussen lees ik mijzelf in en oefen ik met Liftoff.

Het lijkt me leuk om eens mensen te leren kennen en samen te vliegen, hoewel ik eerst maar eens een drone moet bouwen :P. Wellicht dat jullie daar alvast wat tips voor hebben?

Groet Chris

Hoi Chris,

Ik ben Bob, 29 jaar en ik woon ook in Arnhem. Een aantal maanden terug is mijn interesse in fpv drones begonnen en ben sindsdien aan het oefenen in simulators. Een aantal weken terug heb ik mijn eerste 5" gebouwd en heb hiermee 2x gevlogen. Maar het lijkt mij leuk om deze hobby met iemand in de buurt te delen. Mijn voorkeur neigt vooral naar freestyle en cinematic. Hoe staat jouw drone interesse en progressie ervoor? En lijkt het je wat om eens te meeten?

Gr Bob

Hoi Bob. Lijkt me leuk! Ik zie dat je in het andere topic ook al wat mensen gevonden hebt. Ik laat daar ook een berichtje achter. Zelf heb ik heb een tijdje gepauzeerd. Maar wil het wel weer oppakken binnenkort (nu nog even druk met verhuizing). Voor mij is het ook vooral freestyle en cinematic