Nieuw Lid

Hallo leden.
Ik ben Taeke, en heb naast een fulltime job als ZZp’er nog af en toe werkzaamheden als fotograaf.
Vandaag aangemeld met de bedoeling FPV race’s te gaan vliegen met deze mooie hobby.
Ik ben sinds enkele jaren actief bezig met quadcopters en heb daarmee de nodige ervaring opgedaan voornamelijk met open source systemen - Long Range FPV, autonoom vliegen e.t.c.
Het laatste jaar heb ik bijna alleen nog met 250 < size racequads geëxperimenteerd.
Ben erg benieuwd wat deze community aan activiteiten gaat opleveren.

Cheers!

Cool Taeke, welkom op het forum!
En waar race jij zoal?

Groet van Walter

Hoi Walter,

Mijn oefenveld is nu nog bij de voetbal vereniging zoals zovelen ooit zijn begonnen neem ik aan :slight_smile:
Er is in mijn directe omgeving niemand actief, dus momenteel ben ik telkens nr:1

Zodra er iets mogelijk is in de scene dan ben ik er bij.

haha doe je goed :slight_smile:

Check even leden op de kaart er zijn wel een hoop racers in de nabijheid van Groningen. Misschien kun je ze een keer uitnodigingen bij jou op het veld :wink:

Ik merk dat veel twitteren en facebooken over je hobby ook helpt :slight_smile: Veel racers heb ik leren kennen via dit forum maar er zijn toch ook mensen die daar nog niet vanaf weten en dus onbewust een beetje in hun eentje en met YouTube de hobby bedrijven.