Nieuw lid

Hallo allemaal!

De afgelopen weken ben ik al wat topics aan het doorspitten op het forum. Ik vond het nu wel tijd om me even aan te melden en voor te stellen. Ik ben Daniel, 31 jaar, woonachtig in Katwijk. Afgelopen winter heb ik voor het eerst een ´foamie´ vliegtuig aangeschaft om te leren vliegen. Dat wilde ik eigenlijk al vanaf jongs af aan, maar dat was niet te betalen en er waren alleen maar houten bouwmodellen enz enz. Nu bezit ik een paar vliegtuigjes, wat me goed bevalt.

Deze zomer kreeg ik een app´je van mijn broer die een filmpje had gezien van FPV quadracing in Australie op youtube en was erg enthousiast. Ik had het al eerder gezien, maar was nog bezig met de vliegtuigen. Zo gezegd, zo gedaan, na enige uren inlezen, solderen en puzzelen heb ik een chineze QAV250 KIT in elkaar gezet voor mijn broer. Ding vloog direct stabiel en helemaal prima. Dus ik bestelde er direct eentje voor mijzelf.

Daar is een quanum goggle en chinees 5.8 zendersetje bijgekomen en voila, FPV racen :thumbup:
Ik hoop hier vooral ook in contact te komen met mensen hier uit te buurt, die af en toe door een poortje willen vliegen. Dat lijkt me erg veel fun!

Hey DTV dat verhaal van je klinkt bekend, ik hang ook half in de vliegtuigjes (en bootjes) :slight_smile: Welkom!

Vliegtuigen en heli’s hier :slight_smile:

Welkom!

Welkom op het forum !

Thanks!

Welkom dorpsgenoot, je wet wat ze zeggen; kattûkers kom je overal tegen, ook hier dus :thumbup: