Nieuw lid uit Barendrecht/Carnisselande

Hoi ik ben hier nieuw, ik lees letterlijk al een half jaar heel veel fora. Maar wil eind maart mezelf belonen met een echte drone. Heb nu een syma x5c om te oefenen dat gaat lekker. Ik lees standaard van mensen als je vraagt waarmee moet ik beginnen dat ze zelfbouw aanbevelen . Nu wil ik dit ook wel maar voor een eerste keer zoiets alleen doen is best eng. Ik twijfel tussen de cheerson cx20 of zelfbouw als 2e quadcopter. Heb er zin in. De YouTube filmpjes gaan ook veel te snel nog opzoek naar iets wat echt stap voor stap alles maar dan ook alles uitlegd.

Grt

Welkom!

Gelukkig zijn FPV vliegers over het algemeen zeer behulpzame mensen dus je eerste build hoef je niet helemaal alleen te doen. Heb je specifieke punten waar je op vastloopt?

Andere opties:
RTF quad kopen zoals een Vortex Pro
Tweedehands build kopen

Probleem is dat ik vooral rond de 300 max wil blijven maar als ik al zie wat die zenders kosten en dure cobra motors dan schrik ik toch wel en gaan veel mensen voor een kant en klaar coptertje. De cheerson cx20 lijkt me leuk maar ook een zelfbouw topkwaliteit spul dat kost me alleen erg veel geld.

zoek even op [member=322]QuadRon[/member] die heeft nog een aantal goedkope kant en klare frames liggen voor weinig met kwalitatief goede spullen erop