Nieuw Lid er bij

Via het Formula-FPV forum en eerder via bezoek aan een event in de jaarbeurs ook aangestoken met het fpv-racen virus :wink:
Michel, 43 jaar, baan in IT, lid van hccnet en hierbij vrijwilliger voor het drone kernteam.
Bezit een DJI Phantom 3 Advanced, met FlySight Spexman One fpv bril (via hdmi aangesloten).
Tevens een Cheerson CX-10 voor indoor training en een AirHogs Millenium Falcon als goodies.
Woon in Utrecht met vriendin en 2 dochters, daarnaast heb ik nog een andere hobby namenlijk zelf bouwen en hiermee geven van lasershows.
Ben op zoek naar advies voor een rtf instapmodel waarvoor voldoende reserve onderdelen verkrijgbaar zijn en advies voor keuze model, voor/nadelen, zender etc…
Deze vraag zal vast eerder gesteld zijn dus een pointer in de juiste richting zodat ik me in kan lezen is ook welkom.

Michel

Welkom! :thumbup:

Welkom Michel :slight_smile:

Instap model rtf? zal dan een Vortex kunnen adviseren, daar zijn onderdelen genoeg voor en die ga je nodig hebben ook :wink: Het meeste rtf is uhm, niet veel soeps in mijn ogen. Die Vortex gaat nog wel maar neem vooral niet zo’n Walkera 250 onding dat is echt rommel.

vortex ziet er goed uit, nog advies voor webshop, zal wel niet in NL zijn toch?

Nederland: https://www.multirotorparts.com/frames/immersionrc/immersionrc-vortex-racing-quadcopter.html

of neem misschien een kijkje op:

Ik heb er 2 gehad en was er erg blij mee.
De vortex-pro komt ook binnenkort uit maar er is geen datum bevestigd.

Gewoon zelf bouwen. Is echt t beste. Op de rest zit je vast aan vaak dure onderdelen. En niet flexibel in upgraden. Je zit in de IT en drone kernteam? Simpel een avondje bouwen dan denk ik! IniMiniH vlieg ik zelf. En zit echt binnen een paar uurtjes schroeven en solderen zo in elkaar

Welkom op het forum !

welkom