Nieuw in Utrecht

Hoi, ik zal mij ook even voorstellen, ik ben Herre en pas begonnen met deze hobby.

Op dit moment zelf bezig met het samenstellen van een eerste 220 drone op basis van de naze32 en een Martian II frame. Ondanks dat ik redelijk ervaren ben met het bouwen van zelfs complexe elektronica vallen een hoop dingen best nog fors tegen, en vooral goed laten werken van het hele systeem. Ik hoop dus een beetje ervaring uit te kunnen wisselen.

Wie weet zijn er in Utrecht meer mensen die 220 racers vliegen en daarvoor goede plekken weten.

Ik hoop in de toekomst naast een 220 racer ook nog een grotere drone te gaan bouwen om ook mee te kunnen filmen of een mavic aan te schaffen (foto- en videograaf van beroep).

Welkom!! Laat even een berichtje achter in de whatssapp groep utrecht… is een redelijk actieve groep hier, waaronder ikzelf :slight_smile:

500 appjes per dag! Ik heb Robert een PM gestuurd.
Leuk!

Bereid je telefoon maar vast voor… wat ruimte vrijmaken voor alle spam :wink:

he hallo ik woon ook in rond utrecht ben nog niet erg ervaren en het leek mij ook wel leuk om in die watsapp groep te komen vlieg zelf alleen nog maar micro’s

Hoi,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de app groep. Ik vlieg nu voor 2 jaar en was op zoek naar een fpv club ofzo. Toen kwam ik dit tegen en vraag me een beetje af wat dit is. Maar hoe kom ik in die app groep?