Nieuw en even voorstellen

Hallo ik ben Martijn en heb sinds kort een Blackout minih G10(replica). Ik ben ‘begonnen’ met een Parrot Ardrone 2.0. Nou is het natuurlijk leuk om te vliegen maar effectief 20-30 meter bereik hebben is even wat minder. Verder kon ik niet echt overweg met de electronica in de Ardrone, je vliegt recht naar voren in een rechte lijn, je stopt, vervolgens crasht de ardrone bijna door zn eigen rem en stabilisatiebeweging. Je vliegt terug netjes in een rechte lijn, op veilige afstand van een boom. Vervolgens stop je en de Ardrone zorgt ervoor dat je alsnog in de boom terecht komt waardoor je propeller en as krom is en je weer originele onderdeeltjes kan bestellen^^

Nu dan oefenen met de Blackout maar dan valt dan nog niet mee op Rate!. Begin de basis al een beetje te beheersen rondjes draaien om mezelf gaat goed zowel met de neus van mij af als de neus in de richting waar de drone naartoe gaat. verder nog oefenen op de 8jes en voorzichtig aan met fpv beginnen. Hoop hier op het forum wat informatie te kunnen vinden en mensen in de buurt te vinden om mee te vliegen

Het is ooit allemaal voor mij ook begonnen met een Parrot Drone (de 1.0 versie).

Maandje daarna had ik een Q450 quad gekocht en lag de Parrot Drone stof te verzamelen.

Welkom Joop!

Welkom! Velen vinden FPV vliegen makkelijker dan LoS. Niet teveel tijd spenderen aan achtjes vliegen dus :slight_smile:

@ jaapp

Bij mij ook ongeveer een maand totdat ik er weer op uitgekeken was. Heb ook nog een range extender geprobeerd maar dat hielp eigenlijk vrij weinig.

@bjorn

Beetje LoS is ook wel handig om te kunnen denk ik:p nu via een oude lcd tv op statief gevlogen met jumpstarter. Toen die ineens leeg was wil je toch wel terug kunnen vliegen ^^ hoop vd week mn quanum v2 bril te ontvangen dan ga ik dat eens proberen

Welkom Martijn :slight_smile: