Naze32 usb en batterij "waiting for data"

Hey,

Ik heb mijn naze32 via usb aangesloten op mijn pc om te configureren, wanneer ik echter de batterij bij aansluit blijft cleanflight hangen op “waiting for data” het lijkt dus dat de batterij iets verstoord van de usb verbinding.

Iemand een idee?

Ook al geprobeerd om de Naze pas aan te sluiten nadat je de accu eraan hebt gehangen?

Zou niets uit moeten maken, maar toch…

Ja ook al geprobeerd en geeft hetzelfde :).
Heb al paar zaken gelezen over de batterij die een bepaalde functie zou starten die dezelfde poort als usb gebruikt en daardoor een probleem geeft maar heb verder niets aangesloten op het bord behalve de ESC’s

Dit klinkt wel als een soortgelijk probleem met één van de oudere versies van de Configurator.
Toen moest je gewoon even disconnect en weer connect uitvoeren. Werkte alles daarna prima.

Dat had ik ook ergens gezien maar ik zit op de 1.1.0 wat volgens mij toch de laatste versie is, probleem is ook dat ik niet opnieuw kan connecteren zolang ik de batterij laat inteken…

Als ik batterij insteek loopt hij vast wanneer ik van scherm wissel, dan moet ik

[ol]- Disconnect doen

• Batterij loskoppelen
  • Usb uittrekken en opnieuw insteken[/ol]

en dan pas kan ik opnieuw connecteren.

Ik denk dat het verstandig is om ff contact met de verkoper op te nemen, klinkt niet helemaal goed…