NAZE32 REV6 input power

Dag, kan iemand mij misschien adviseren over hoe ik de NAZE32 rev6 van stroom kan voorzien?

Als ik het goed heb begrepen hebben de Favourite littlebee’s 20A opto geen mogelijkheid om 5V af te tappen. Dus die moet ergens anders vandaan komen. Althans, ik lees ook dat je direct de Lipo zou kunnen aansluiten op de FC. Kan iemand dat bevestigen? Want ik heb daar een hard hoofd in. Ik lees ergens dat dat wel kan, maar dat zou betekenen dat diezelfde spanning ook naar de ontvanger zou gaan die daar niet tegen zou kunnen.

Ik heb een Matek 5in1 PDB, en die heeft een 5V aansluiting. Maar ik kom er niet zo goed achter op welke pinnen ik dan de plus en min moet aansluiten. Kan iemand mij dat uitleggen of met een plaatje duidelijk maken? Alvast bedankt.

meeste (zoals ik ook) doen het zo: Lipo -> Stepdown -> Naze32

Bedankt voor je antwoord. En vervolgens de 5V op een vrije motoraansluiting zetten?

yup :wink:

Als de profs een aparte Stepdown gebruiken zal dat zeker de beste oplossing zijn. Maar het 36mm PDB bordje wat ik heb laten bezorgen heeft een 5V. En dat scheelt dan weer een onderdeel. Hier een linkje: http://www.mateksys.com/?portfolio=hub5in1
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over die PDB. Is dat meuk waar ik m’n tijd niet in zou moeten steken of misschien wel een hele nette oplossing voor een klein 180 frame?

Marijn, die pdb is prima. Daar kan je 5v vandaan halen.