Naze32 protective case bevestigen

Ik heb me zon 3d printed naze32 protective case besteld om mn naze toch wat te beschermen tegen nat gras.

Nu kan ik deze niet bevestigen met de nylon spacers die standaard bij de naze zitten. Ik ga m3 schroefjes moeten gebruiken.

Nu was mijn vraag of ik mn naze niet kan kortsluiten door metalen schroefjes te gebruiken?
Ik denk het niet want de schroefjes gaan door de gaatjes van de naze, en deze lijken niet geleidend, maar ik zou dit graag zeker weten zodat ik deze toch niet kortsluit.

Of zijn er andere tips over hoe deze best te bevestigen?

Het zou gewoon goed moeten gaan als de Naze stevig vast zit. Als deze echter een klein beetje kan trillen kan er langzaam materiaal van het pcb weggeschraapt worden door metalen schroeven. Om deze reden worden voor Naze bevestiging in quadcopters meestal plastic/abs schroeven gebruikt, deze zijn sterk genoeg en meestal een stuk lichter.

De meeste van deze cases gaat de naze32 in en dan een deksel erop, je heb dan geen gaten om hem op spacers te zetten maar je kan de case dan gewoon bevestigen met goede dubbelzijdige tape of een ander plak padje.

Als je al bang bent voor vocht etc. op je Naze, spuit hem dan in met Plastidip of zo.
Doen we ook altijd met de FPV cam printplaat. En daar komt veeeel meer gras op :wink:
Vind het altijd zo’n gedoe met die cases. En het is alleen maar weer extra gewicht.

Nylon!

Mn fpv cam ga ik inspuiten met plasti dip, maar op de naze wou ik dit niet doen.
Van gewicht valt dit doosje wel mee.
Ik plak het er op 1 of andere manier wel op. Ik blijf gewoon voor de zekerheid weg met metalen schroefjes