Naze32 acro of naze full op mijn zmr250?

Hallo,

Ik zit te twijfelen… Ik heb nu een zmr 250 met een KK2.1.5 fc. Ik ben er hard over aan het denken om deze te vervangen voor een Naze32 fc maar ben nog niet helemaal uit welke uitvoering ik nemen zal.
De naze acro… Of de naze full( met meteen daarbij een gps+compas moduletje.

Ik ben zowiezo van plan mijn Afro esc’s te flashen met blheli firmware ( met oneshot).

Maar ben er dus niet uit wat te doen… Acro naze is alleen een verbetering ten opzichte van de KK 2… Naze full is en verbetering en meer opties…

Wat is jullie mening hier over?!

Greetz klieder.

Heb beide fc in gebruik. Had de full ook aangeschaft met het idee, het is duurder dus beter… :slight_smile:
Kom ik in contact met andere fpv-ers die al langer vliegen en blijkt dat de voor het fpv racen de acro voldoende is. Het kompas en baro moet je op een racer sowieso uitschakelen in Cleanflight omdat dit niets bijdraagt als je kort tegen de grond parcours gaat vliegen. Wil je de fc samen met gps echter ook nog gaan gebruiken op een 450 frame bvb. om met een gimbal mooie beelden te schieten, dan kan de baro en kompas nog van pas komen.

Pas op, ben ook nog maar enkele maanden actief in het racen, dus als er anderen zijn die hier een andere visie op hebben, hoor ik het graag, leer ook nog elke dag bij! (Dank zij dit forum o.a. :thumbup: )

Ik denk dat je het aardig goed verwoord hebt. Barro en MAG zul je niet gebruiken met racen. En als je toch MAG(compas) wilt gebruiken zal het heel waarschijnlijk niet goed werken op zo’n klein frame omdat het compas dan beïnvloed wordt door de magnetische velden van je bekabeling/motoren/esc’s.

Baro en Mag zijn om GPS te ondersteunen.
Gayps heb je niet nodig on te racen, dat werkt zelfs tegen door de begrenzing op aantal graden pitchen/rollen

Heb zojuist en acro/Funfly naze besteld met de afro USB flasher en een 4 tal 1cm standoffs inclusief boutjes en moertjes.

Moet uit Engeland komen dus hoop het binnen een week binnen te hebben…

Greetz klieder