Naze dood?

Terwijl ik aan het vliegen was kwam mijn quad ineens uit de lucht lazeren. Van vrij hoog. Geen zichtbare schade, maar wel een buzzer die nogal apart piept en een quad die niets meer doet. Ik kan deze beep sequence alleen nergens vinden.

4 x lang, 5 x kort en dat in de herhaling.
Tijdens de beep gaat de groene led aan en de rode uit. Als ik het zonder accu doe dan doen de leds exact hetzelfde alleen dan geen beep.
Quad verbinden met cleanflight configurator gaat niet.

Iemand enig idee wat dit betekent?

Ik kwam deze tegen:
*BUZZER_TX_LOST_ARMED– Beeps SOS when armed and TX is turned off or signal lost (autolanding/autodisarm) Maar SOS is 3x kort, 3x lang (3x kort).

Maargoed. Mogelijk dat er andere codes staan in de cleanflight/betaflight code. Deze had je zelf mssn al gezien, maar hier staat echter niets wat de 4x kort 5x lang verklaard:

De toon komt me bekend voor.
Denk dat het je ontvanger is.
Ik had nog een pwm ontvanger liggen.
Nadat ik die verwisseld had deed hij het weer.
Maar mijn ppm ontvanger deed het niet meer.

Bij een stukke ontvanger geeft ie als het goed is idd een SOS en kun je wel gewoon met cleanflight verbinden. Dat laatste kan ik nu ook niet. Daarnaast, als de accu er niet op staat geeft hij hetzelfde signaal op de LED’s, maar dan is de ontvanger sowieso nog niet ingeschakeld. Ik denk dus niet dat het daarin zit eigenlijk.

Ok.
Ben benieuwd wat het wel is.

Vandaag de boel uit elkaar gehaald en ook zonder dat er iets op de Naze is aangesloten blijft ie zo lijp knipperen. Ik verklaar hem dood.
Thanks voor 't meedenken :slight_smile:

Gecondoleerd :frowning:

Sterkte[emoji106]