naze 32 herkend geen receivers

ik ben bezig een 2e quad te bouwen maar de naze heeft ongeacht of er een receiver aangesloten is de throttle value op 885 staan. Als ik een receiver aansluit dan krijgt deze gewoon stroom maar de naze neemt niets waar in cleanflight. Weet iemand waar dit aan kan liggen? zowel de x8r receiver als de receiver voor de 9x doen het wel op de naze van mn ‘oude’ quad. welke de zelfde settings heeft

nvm lijkt het nu ineens wel te doen

je kan ff checken of je serial Port goed staat
heb dat ook eens gehad bij een nieuwe firmware downloaden
alles was opeens weg :o

Cleanflight upgraden is een kriem. Je moet een GUI backup maken en een CLI dump. Dit allemaal terug zetten. En dan nog steeds loop je het risico dat je instellingen kwijt bent.

Ik heb gewoon een tekst bestandje met daarin de belangrijkste settings.
Elke keer een clean install dus. Daar via CLI de belangrijkste settings overheen.

als je dat doet bij een Upgrade … miss je juist de dingen wat verandert zijn of juist nieuw erbij zijn gekomen

ik doe een dump overwrite alleen als ik de zelfde firmware gebruik

Serial poort stond exact zo als de andere, maar hij is het vanzelf weer gaan doen gelukkig! Is het eigenlijk interessant je firmware te upgraden?

ja … ik vindt van wel !!
de laatste firmwares hebben mijn vliegen toch smoother gemaakt
niet te spreken over Airmode … gewoon super

welke versie draai je nu op ?

Klopt. Ik was misschien een beetje kort door de bocht. Normaal gesproken doe ik een CLI Dump van mijn oude firmware en van de nieuwe. Die zet ik naast elkaar op https://www.diffchecker.com/ en dan neem ik alleen de parameters over die van belang zijn.