naza lite op 250 quadcopter

hallo,

iemand enige ervaring met een naza lite met of zonder gps op zijn 250 quad ? is deze controller wel geschikt voor racen?
zelf nu een f450 en heb stiekeme droom een 250 te bouwen. heb ook nog een naza v1 liggen mischien kan deze zonder gps gewoon manual vliegen?

alvast bedankt.

Ik heb geen ervaring met naza flight controllers, maar in principe zal elke FC wel werken.

Misschien dat de 32bit naze32/flip32 of CC3D net wat beter werkt voor een mini quad, maar ook hier heb ik geen vergelijkingen kunnen doen.

(btw voor nog geen 15 euro heb je een CC3D bordje bij banggood)

Mogguh,

Volgelns mij vliegen Bjorn en Pebbles in ieder geval met een Naze, voor mezelf staat die ook op het verlanglijstje.

greetz Hans 8)

Naza hoort op een filmschip :wink:

Ervaring, yep. In het begin dacht ik, hé een Naza op de mini. Leuk, je hebt alleen slechts 2 flightmodussen waarin je kunt vliegen. Buiten dat heb ik het zelf nooit stabiel gekregen en is de Naza er na een paar dagen alweer vanaf gegaan en geruild door een Naze32 van een paar tientjes die vele mogelijkheden heeft met betrekking tot configureren.

Ik heb alleen ervaring met de naze32, heb dr (nog) geen gps op gezet.

En arducopter welke ik wel met GPS gebruik.

Ikzelf gebruik de naze32 voor race quads en de arducopter (apm 2.6) voor mn grotere quad/tri

Naza lite is perfect voor grotere quads met GPS (ik heb ook een F450 met naza gehad) maar ik hoor slechte verhalen over naza voor racen. De ‘manual mode’ is niet super goed vergeleken met bijv de naze32. Dat is ook niet waar DJI zich op richt met de naza, is echt bedoeld voor filmschepen zoals Freakert zegt :slight_smile: Daarnaast is een naza best wel groot! Lijkt me niet praktisch in een 250 quad.