Naam in beeld met Sony 600TVL

Als je een Sony 600 TVL camera gebruikt is er een optie om een screen name permanent weer te geven in je videofeed.
Ik ga hier geen stapjes in het menu vertellen, even zelf opzoeken.

Waarom moet je dat doen?
Is prettig voor je zelf. Je weet namelijk zeker dat je naar de juiste video feed zit te kijken.
Het is ook leuker voor toeschouwers met brillen die meekijken. Die zien direct met wie ze mee kijken.

Iemand link… ben beetje zoeknerd… :geek:

wat voor link zoek je ?

als je in het menu gaat van de cam kan je naar special daan kan je de naam van de cam veranderen en de positie.

Is heel makkelijk te doen. Ik heb enkel 80 links onder in de hoek gezet, omdat dit mijn tag is. :wink: Naam toevoegen zou ook nog kunnen maar zo is het lekker klein en toch duidelijk.

En dat kan op iedere Sony pcb fpv camera ? via OSD natuurlijk begrijp ik, ik moet toch echt eens aan de slag gaan,
heb al veel in huis !

Het kan in ieder geval met de PZ0420 en de PZ0420M. Met andere varianten hiervan is het misschien ook mogelijk, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Dat is een die vaak genoemd wordt en goed is, begrijp ik van het internet, dan weet ik genoeg ! bedankt , leuk !

Is handig voor de mensen die mee willen kijken. Ik heb ook ‘Kokkie’ rechtsonder in beeld staan.

Deze cam heb ik zelf is het zelfde als de pz0 nog wat alleen dan met IR filter.