My little beast (ZMR250 v2.1)

Hallo allemaal,
Vorige jaar heb ik me op de forum geregistreerd en voorgesteld. Tot nu toe heb ik alle sorten en vormen van drones gebouwd, maar geen racers. In dit jaar is het doel de FPV racers.
Ik heb lang gezocht naar een bijzondere racer frame en ( hoe ik het denk ) ik heb het beste gevonden. Er zijn verschillende variaties op het markt, maar in deze vond ik alles compact, simpel en mooi.
ZMR250 v2.1 speciaal edition zilver frame. Ik heb die van FPVModel.com besteld, volgens een aantal beschrijving kunt je op het markt veel naamaak vinden wat zijn niet van echte carbon (feak) gemaakt. Dit is en fraai stevig 3k carbon frame met 4mm dikke armen. Geintegreerd PDB met LED maakt de soldering simpel en snel.
De fligth controller is van de UK, een originele Seriously Pro F3 Deluxe van Dominic Clifton. Er worden 2206 Multistar (Baby Beast) motoren aangedreven met 20 amp. ESC-s van DYS. Over de helder beeld zorgt een Sony CCD 800 TVL camera met een 600mw videozender. Aan de bovenkant heb ik een Mobius camera met C2 lens bevestigd. Er staat nog een MiniMOsd ingebouwd om enkele fligth gegevens te kunnen zien. Alles komt in beeld via een Skyzone Sky1 goggles.
Ik ben nog met de bouwverslag ff bezig ( ik heb ook een baan ). Dit komt pas in februari op mijn youtube kanaal als review.
Tot met september zal ik nog twee of drie van racers maken. Ik ben uitgenodigd op de eerste Hongaarse FPV race, dus ik moet wat voorraad hebben.
Duimen voor me. :thumbup:

Prachtig, ik herken veel van de onderdelen!
[attachurl=2]