• MRP LIPO • (4S - 1300/1500/1800 - 65C)

Zoek je goede lipo’s ?!
Dan kan ik je deze zeker aanraden … ben er zelf erg tevreden over :thumbup:
heb verschillende Races ermee gevlogen in België UK en Duitsland …, en moet zeggen de Powahh was Toppi !!!

ze zijn te krijgen in:
4S 1300 65C (150gram)
4S 1500 65C (168gram)
4S 1800 65C (203gram

[URL=http://s1298.photobucket.com/user/dannymetall/media/DSC_4372_zpsslqm2skp.jpg.html]

[/URL]

Video’s waarin ik de Lipos heb getest:

Link na Lipos:

thnx voor de info :thumbup: was al een tijdje aan het zoeken voor goeie lipos :thumbup:

Hoort dit niet onder http://www.fpv-racing.nl/berichten-van-sponsors/ ?

Echt top accu’s die vcanz ;D
Ik vlieg zelf met de 1350 mAh 65C variant.

Zijn dit geen bonka packs?

Vcanz heeft namelijk geen 1300, wel een 1350.

[member=445]raymonkroeze[/member] had je dan niet toevallig de 45C variant ?

Ik ben super tevreden over de vcanz heb er nu 3 en power zat

Je kunt zo’n conclusie ook niet baseren op 1 lipo…

Ben benieuwd! Ik heb 8 van die tattu dingen gekocht omdat die zo geweldig waren… Nou, mooi niet dus!

Ik heb er 4 van…
Maar die van MRP wil ik zeker wel gaan proberen!

En ze reageren alle 4 hetzelfde? Das niet best dan inderdaad…
Dan zou ik zeker die van MRP proberen :wink:

Ben geen Sponsor :slight_smile:
dus had ik het hier gedropt “Motoren ESC’s, Propellors en accu’s”

Nee, dat klopt wel, maar je wordt volgens mij gesponsord door MRP, aangezien ik MPR terug zie in je video’s, en vervolgens prijs je op dit forum de producten aan. Het komt bij mij over als verkapte reclame. :slight_smile: Maar dat kan ook aan mij liggen.

Maar goed, vind het wel fijn om te weten dat er een nieuwe speler op de markt is met schijnbaar goede batterijen :slight_smile:

De speler is niet nieuw en mr. MetallDanny ook niet :wink:
Die gaan beide al erg lang mee in deze hobby. Voor zover deze hobby al lang mee gaat…

Het is een openbaar forum dus het boeit allemaal niet wie wat post en waar naartoe linkt volgens mij. Het moet alleen geen irritante spam worden…

Ik kan het alleen maar toejuichen dat Nederlandse shops steeds meer in huis hebben voor deze hobby.
En dan ook graag meteen kwaliteit! Daar mogen ze best mee pronken.
Krijg er steeds meer de sch#t van om in het buitenland te moeten bestellen soms.

dus omdat ik gesponsord wordt … mag ik niet meer iets posten als ik iets Toppi vindt ?!
wilde gewoon behulpzaam zijn . omdat ik weet dat goede lipo’s slecht tekrijgen zijn

Tattu heb ik ook getest … vondt ik eigelijk bagger aanvoelen na 25 ladingen
Lumenier vindt ik best ok en de SLS komen ook goed uit de bus (mijn mening dan)

check links:
http://www.stefansliposhop.de/liposhop/

maar moet eerlijk bekennen dat IK de MRP lipos het Beste vind

als ik verkapte reclame zou willen doen … open ik elke dag een Topic
over HQ’s … Cobras … Littlebee’s ESC … Sony Cam (HS1177) … DQUAD … Taranis … FC … Kabels etc etc etc … wat bij MRP tekrijgen is

Ik vlieg deze lipos al exact 5 maanden nu met de prototype, nadat ik een aantal anderen heb getest en ze zijn nog steeds goed daar waar mijn tattus van 4maanden al weer een beetje de pit hebben verloren.

Lipos zijn schaars! Ik heb persoonlijk nog nooit in 6jaar lang in deze hobby nog nooit zoveel moeite gehad om aan lipos te komen als in 2015.

je vergeet nog de belangrijkste man

DE VORTEX PRO
8) If you really wanna make you’re self count 8)

Beter :slight_smile: eindelijk goede lipo’s dichtbij :thumbup:. Maar welk merk is het nu of blijft dat geheim ;D ?

Edit : ah vcanz dus ha ha sorry had ik niet gezien ;D

Maten en gewicht met VCANZ komen niet eens in de buurt :smiley:
ff verder zoeken mannen …

Mmm ;D is het zo’n groot geheim Danny :wink: ?

Vind alleen de 1300 wel een beetje prijzig vergeleken met de 1500/1800.