motors kiezen

Ik ben van plan nieuwe motors te kopen en had deze gevonden

http://www.fpvmodel.com/fpvmodel-mc2204-2300kv-brushless-motor-for-multirotor_g808.html

of

of

of

Wat denken jullie ?
Mijn quad weegt nu 604g en ik vlieg met 5040 gemfen’s. ik heb 12a simonk afro esc’s en 3s 2200 60-120c lipo’s

Ik zou gewoon voor de Cobra’s of Tiger’s gaan. Flink wat power en goede kwaliteit.
En ook nog eens in Nederland te krijgen bij Multirotorparts.

Die RCtimer motoren zijn te zwak voor jouw setup met zware lipo. Sunnysky 2204 zijn al tijden slecht leverbaar, lastig als je een motor vervangen moet. Zelf zou ik dan die Emax motoren nemen, omdat ik die mc2204 van fpvmodels niet ken, maar dat kan ook een prima motor zijn. Met die Emax motoren vliegen veel mensen, en da’s niet omdat ze slecht zijn.

Ik gebruik zelf alleen maar cobra motoren omdat die erg robust zijn en hier in NL bij MRP te koop zijn.

ik denk dat ik voor de sunnysky motors ga, 55 euro. cobras komen uit op 80 euro voor 14g meer trust per motor. Of moet ik daar niet alleen naar kijken?

Banggood zegt dat die Sunnysky niet meer leverbaar zijn. Zowiezo heeft dat merk veel last van fakes. Gewoon Cobra’s erop knallen, de toppiloten gebruiken ze ook.

Ik zou persoonlijk niet bezuinigen op motoren… maar dat is misschien mijn probleem :wink:

Heb ook al verschillende (Cobra) motoren gekocht bij MRP - als ze op voorraad zijn, binnen de 2-3 dagen aan de deur, top!
Echter door de perikelen van lange tijd niet leverbaar, wat beginnen zoeken, en heb eens DYS motoren aangeschaft. Draaien de props evengoed rond en geven me veel fun. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen, maar een lager is zo vervangen natuurlijk… Uiteraard heeft Cobra een voortrekkersrol in R&D dat dan uiteraard moet doorgerekend worden in hun prijs. (en terecht)