Motor as gebroken

Juist. Zoals de titel weelicht doet vermoeden zit ik met een probleem. Niet met mn quad maar met me vliegtuig. Ik pleur dus op me neus en breek de prop af. De as van de motor. Het is een brushless binnenrunner. Uit een traxxas funny car. :evil:
Nou heb ik ff de motor opengetrokken en de as uit de magneet getrokken. Nou vroeg ik me af of zoiets los te krijgen is? (Kon het zo snel niet vinden) of zal ik mn zwager bellen dattie op de draaibank ff een nieuwe as draait? Heb namelijk geen zin om een nieuwe motor te kopen van tienhondert uuro… :stuck_out_tongue:

Misschien is het handig om een foto hier te plaatsen. Toch zou ik niet veel vetrouwen er in hebben om even een asje er in te persen oid.

En 10 honderd euro is wel veel geld hoor :crazy:

Haha! Ja idd iets overdreven.
Ben ff naar de bouwmarkt geweest en heb een, jawel, haak waarmee je de buitendeur open kan zetten. Das exact de goede diameter. Ff aan het zagen en vijlen enz geweest, zooitje weer in elkaar en het werkt weer! :lol: :smiley: haha! Had het niet verwacht! Tis verder ook maar een probeerproject. Donderdag op de draaibank ff een goeie maken. En meteen ff nieuwe lagers er in enz.

Ps. Fotos zijn steeds te groot. Ff kijke hoe ik dat kan aanpassen…

Hahah had ik anders ook niet verwacht. Maar tof dat het weer werk !

Veel vliegplezier toegewenst :thumbup: