mobius geen conectie via usb

Beste mensen

Ik heb een mobius camara, maar mijn pc herkent hem niet via de usb.
Heeft iemand ervaring mee wat te doen.
Heb al verschillende stekkers gebruikt, en los op een usb lader, maar hij laad niet op (blauwlampje)
zonder iets aangesloten gaat het groenen lampje wel aan

grtjs O

Ik heb toevallig net mijn Mobius verkocht, dus kan het niet controleren.
Volgens mij start de Mobius op wanneer je hem aan de USB hangt. Je moet hem dan eerst nog uit zetten.

Bij de instellingen kun je er volgens mij voor kiezen om laden via PC aan of uit te zetten. Die zal bij jou dan wel uit staan.

Koppelen aan de mSetup.exe tool in Windows lukte me ook niet altijd de eerste keer. Een keer ontkoppelen en weer aankoppelen werkte dan vaak. Wel eerst de tool opstarten, dan pas de Mobius aankoppelen.

Ik heb een uitgebreide handleiding toegevoegd als bijlage.

Heb 2 Mobiussen… eentje daarvan is ook niet meer te gebruiken. Als ik hem inplug in de PC gaat enkel een blauw lampje branden. Kan nog wel toegang krijgen via de mSetup en zelfs updaten maar los gekoppeld krijg ik hem niet meer aan het filmen. Blijkbaar komt dit wel meer voor en is dit niet zo maar op 1,2,3 te fixen.
Moet wel zeggen dat die al menige tikken heeft gekregen tijdens al mijn “landingen”, dus verwijt de fabrikant niets ;D
Heb nu een Xiaomi Yi waarbij de prijs vergelijkbaar is, bevalt me pak beter, alhoewel de laatste update van de Mobius toch alweer een stap in de goede richting is.
Als ze nu eens een platte Xiaomi willen maken?

Die is er [member=242]SonAndDad (Apex67)[/member] !! [member=250]jaimevisser[/member] had hem me laatst laten zien.
Die kan je vast vertellen waar hij verkrijgbaar is. Weet het even niet meer…

Ook in die prijsklasse?

Niet helemaal… volgens mij zat hij ergens rond de 120 euro/dollar geloof ik.

Foxeer legend 1. Ongeveer 90 euro icl shipping. Zal wel laten weten of het iets is

Even die uitgebreide handl(ij)eiding erbij genomen… je kan de Mobius met paperclip hardresetten ??? Wist ik niet…
Tja… moet ik eens doen dan hé… (RTFM!!!) 'k zal het nooit leren :oops: